וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש בחוץ גם בבית: המגמה החדשה בענף הבנייה

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 16:50

אדריכלים מספרים שהלקוחות רוצים חללים מרווחים ככל האפשר: "הצרכן לא רוצה להרגיש שהחוץ הוא רק בחוץ. הוא רוצה את החוץ גם כשהוא במטבח או בסלון"

אחת המגמות החשובות בענף הבנייה, באה לידי ביטוי באדריכלות שדוגלת בקשר בלתי אמצעי בין הפנים לחוץ. המשמעות: לשבת בבית, לרבוץ בסלון, לארח במזגן, ולהרגיש שאנחנו בחוץ, בטבע, בגינה. להפוך את הפנים והחוץ לחלל אחד. האדריכלות האוורירית החלה לפני מספר שנים, אולם הקורונה רק העצימה את הרצון והצורך של הקהל הישראלי לחוות במקסימום את החוץ. לדברי גל ניסימוב, מנהלת השיווק ב"כוכב אלומיניום", "פיתחנו את מערכות המינימל של הדור החדש - ה-SLIM - מוצר ישראלי וגאווה ישראלית: הן דקיקות, מינימליסטיות, נותנות מקום של כבוד לנוף הנשקף מבחוץ. המערכות מעניקות גם רמת בידוד גבוהה שעומדת איתנה ורלוונטית באקלים הארץ-ישראלי. העובדה שהמערכות עשויות אלומיניום, הן אינן מחלידות ועמידות לאורך שנים רבות".

אדריכל ינון בן דוד, באדיבות כוכב אלומיניום. שי אפשטיין,
אדריכל ינון בן דוד, באדיבות כוכב אלומיניום/שי אפשטיין

"התכנון האדריכלי מדגיש סוג של מיזוג בין חוץ לפנים. בקיץ מתחדדת עוד יותר מגמת טשטוש הגבולות, שרק הולכת ומתעצמת משנה לשנה", מסבירה שירלי דן, בעלת משרד לאדריכלות, תכנון ועיצוב הבית. לדבריה, "המפתחים הפכו להיות חשובים ודומיננטיים. הלקוח לא רוצה להרגיש שהחוץ אכן ממוקם בחוץ, הוא רוצה את החוץ גם כשהוא במטבח, או בסלון. אני חושבת שהמגמה המבורכת התחזקה, לאור העובדה שקהל רב עובד מהבית, שוהה רוב היום בבית והטשטוש הזה בין החוץ לפנים עושה טוב ומשרה רוגע".

אדריכלית נעמי יחזקאל. ליאור טייטלר,
אדריכלית נעמי יחזקאל, באדיבות כוכב אלומיניום/ליאור טייטלר

עוד מסבירה ניסימוב: "המגמה המתפתחת הובילה את מחלקת הפיתוח של כוכב אלומיניום, שיושבת בקיבוץ יגור, לפתח דגם ייחודי עם משקופים נסתרים ועם זגוגית רחבה במיוחד ללא חלוקות, שמאפשרת מקסימום שטח, ובכך נוצר מיזוג בין הפנים לחוץ. בתוך כך הבידוד התרמי מאפשר ליהנות מחללים ששומרים על מרקם אקלים קריר גם בלי להדליק את המזגן באופן רצוף. מניפת הגוונים העשירה, מתוכה ניתן לבחור את הצבע והמרקם הרצוי, עשירה מתמיד. לצד צבעי המטאל והמונוכרומטיים ניתן למצוא גם גוונים רכים, רעננים, קיציים מאוד ומשמחים, בהם תכולים, ירקרקים ונוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully