וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיות פלוס יוקרה - שווה זהב: מצאנו את הפרויקט הכי מעניין בלב תל אביב

בשיתוף קבוצת אביב ואביב אורבן

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 10:51

ברחוב חנקין 5, ממש סמוך לכיכר המדינה, מוקם בימים אלו ברחוב שקט ופסטורלי פרויקט מרהיב, עם 30 יחידות דיור מרווחות ומראה אייקוני. גם לחיות במרכז של המרכז, ליד שיא האקשן, וגם ליהנות מהשקט? אתם חייבים להכיר

בווידיאו: הכירו את הפרויקט ברחוב חנקין 5, תל אביב/מרכז הנדל"ן

איפה מוצאים את המרכז של המרכז, את שיא האקשן, את המיקום הכי טוב שיש בישראל? בתל אביב כמובן ואם נדייק, בכיכר המדינה השוקקת. אז איך בתוך כל הטוב הזה אפשר למצוא בניין שקט, חדש ויפהפה? הכירו את פרויקט חנקין 5, שמוקם בימים אלו סמוך לכיכר ומשלב בין החיים בלב העיר הגדולה לבין אווירה מיוחדת, עם עיצוב מרגש.

"חברת אביב אורבן מתמחה באיתור של קרקעות יוקרתיות ואיכותיות", הסביר מנכ"ל החברה, ארז אביב. "אנחנו מתפרסים במרכז תל אביב ומחוץ לעיר ועושים פרויקטים למגורים, לתעסוקה ולמסחר".

על הפרויקט בחנקין 5 הוא אמר: "הוא מיועד למי שרוצים את השקט והפרטיות שלהם, ועדיין לחיות בתוך יוקרה. זו אחת הנקודות הכי יוקרתיות בתל אביב. כשיזמנו את הפרויקט, הגענו לפה, ראינו שהמקום הזה מאוד מיוחד ורצינו שהוא יישאר ככה. למרות שהוא יושב על קרקע יחסית גדולה, כמות יחידות הדיור בפרויקט קטנה, רק 30 יחידות. רצינו ליצור משהו אייקוני, שנמצא בתוך שכונה יוקרתית. לא משהו שינקר עיניים, אבל כן בניין מיוחד, שיבדל אותו מיתר הבניינים שסביבו".

האדריכל של חנקין 5 הוא גיא פרנק, ממשרד פרנק רימוק אדריכלים והוא הרחיב על ייחודיות הפרויקט: "הדירות הכי מרווחות שאפשר, לטובת הדיירים. הן גדולות ועם תקרה גבוהה, המקסימום שניתן. מצד שני, הייתה פה מחשבה מאוד עמוקה לאפשר חופש תכנוני עתידי, כדי שכל דייר יוכל להתאים אותה לרצונות שלו".

מירב בילט, משנה למנכ"ל קבוצת אביב, השלימה את התמונה: "רחוב חנקין נמצא בקרבת כיכר המדינה, וזה אומר סביבה אורבנית, אמיתית ותל אביבית. מול הבניין יש ריאה ירוקה מקסימה - גן פולק והרחוב עצמו שקט וסולידי. מי שרוצה את השקט בלילה - זה בדיוק הבניין הנכון עבורו".

הפרויקט הוא פרי שיתוף פעולה של קבוצת אביב וחברת אביב אורבן. קבוצת אביב, מחברות הבנייה הוותיקות, הגדולות והמובילות בישראל, יוזמת ובונה, כבר למעלה מ-57 שנה, אייקונים בשמי הרקיע של ישראל דוגמת מגדל משה אביב ברמת גן, בי"ח אסותא ברמת החייל, סי אנד סאן, אביב בצמרת, רוטשילד 22 ועוד.

הקבוצה פועלת הן כיזם והן כקבלן מבצע, הכל תחת קורת גג אחת, וכך נהנים לקוחותיה משיתוף פעולה הדוק בין הגורמים השונים, מאיתנות פיננסית, ידע וניסיון ביצועי וטכנולוגי רב.

חברת אביב אורבן הוקמה ומנוהלת על ידי ארז אביב, דור שלישי למשפחת אביב המחזיקה בקבוצת אביב. החברה עוסקת בייזום וקידום פרויקטים יוקרתיים ורחבי היקף בנדל"ן, החל משלב איתור קרקעות ועד לשלב האכלוס.

בשיתוף קבוצת אביב ואביב אורבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully