וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט של חברות הענק: החל אכלוס פרויקט הענק החדש בת"א

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 10:38

הסתיים שיווק משרדי TOU-TOWERS, שאכלוסם החל בימים אלה. חברת עורכי הדין הבכירה הרצוג-פוקס-נאמן הייתה הראשונה להיכנס, מאנדיי תיכנס באוגוסט ואחריהן גם אנבידיה ושבלת

חברת רובינשטיין סיימה בימים אלו לשווק את המשרדים בפרויקט מגדלי TOU-TOWERS"" במתחם יצחק שדה בתל אביב. הפרויקט הוקם על מגרש של 8.5 דונם וכולל שני מגדלי משרדים בני 34 קומות כל אחד, ובסך הכול 85,000 מ"ר בנוי + שטחי חניונים בשטח 35,000 מ"ר. דמי השכירות בפרויקט עומדים על 100 ל-110 שקל למ"ר מעטפת.

בימים אלה החל אכלוס המשרדים בפרויקט. משרד עו"ד הרצוג-פוקס-נאמן הוא הראשון שנכנס לפני כשבועיים ל-19 מקומות הבניין, ובחודש אוגוסט חברת מאנדיי תאכלס 19,000 מ"ר נוספים שיתפרשו על פני 15 קומות. מלבדן שכרו גם אנבידיה (8 קומות), משרד עורכי הדין שבלת (6 קומות) ועוד חברות אחרות.

מגדלי יצחק שדה. יחצ,
הצמרת עוברת. מגדלי TOU-TOWERS/יחצ

מגדלי המשרדים תוכננו ע"י משרד יסקי מור סיון, במראה של תאומים עם כיתום לא סימטרי וייחודי בין הקומה 28 ועד לקומה 34, כאשר בשל התכנון והעיצוב המיוחד של הבניינים שטחי הקומות נע בין 1,220 מ"ר ל- 1,400 מ"ר לקומה. בקומת הקרקע של הפרויקט שטח מסחרי של כ - 1,500 מ"ר, שבו יפעלו בתי קפה, מסעדות ושאר שירותים לדיירי הבניין עם יציאה נוחה לפארק הצמוד.

החברה הקבלנית שבנתה את הפרויקט היא B.S.T, שהקימה בין היתר את עזריאלי טאון, בנין אפל בהרצליה, בית מנורה ר"ג, מגדלי TOHA ת"א ובנייני פארק. הפרויקט מהווה חלק מחטיבת הקרקע של מתחם יצחק שדה, על שטח כולל של 81 דונם בין הרחובות בגין, המסגר, יצחק שדה והמשך רחוב מזא"ה. המתחם יכלול עם סיומו 14 מגדלים, מתוכם 10 מגדלי משרדים ו-4 מגדלי מגורים ומלונאות.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully