וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליפו את שולחן השרטוט בשולחן אוכל: הערב המיוחד של האדריכלים

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 10:45

כ -70 אדריכלים ומעצבים מרחבי הארץ הגיעו למתחם הסטודיו לבישול ברחוב בן אביגדור בתל אביב, לסדנת בישול חוויתית שערכה חברת אלוני. בכירי נדל"ן השתתפו באירוע הוקרה למתנדבי עמותת שניר

אלון שגיא, יוסי שטרית וענת אגסי. אסף לב,
אלון שגיא, יוסי שטרית וענת אגסי/אסף לב

כ -70 אדריכלים ומעצבים מרחבי הארץ הגיעו אמש (שלישי) למתחם הסטודיו לבישול ברחוב בן אביגדור בתל אביב, לסדנת בישול חוויתית שערכה חברת אלוני, במסגרת תכנית האדריכלים לשנת -021: אלוני קאלצ'ר (Alony Culture), הכוללת סדרת אירועים חווייתיים ומעניקי השראה.

לערב אחד, מלא ניחוחות וטעמים, החליפו המעצבים והאדריכלים את שולחן השרטוט בקרש חיתוך ואת מניפת הגוונים בקופסאות תבלינים, והראו לעולם את השף שמסתתר בכל אחת ואחד מהם. המוזמנים התחלקו לארבע קבוצות שהתחרו בינהן על הכנת המנה המנצחת.

אורח הכבוד היה השף יוסי שיטרית, שהעניק טיפים ועצות לאורחים ושפט בתחרות שנערכה במקום, יחד עם אלון שגיא, סמנכ"ל קמעונאות בחברת אלוני, וענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים בחברה. לאחר התחרות נערכה ארוחה חגיגית שנמשכה אל תוך הלילה וכללה את כל המטעמים שהוכנו במהלך הערב.

את הערב פתח שגיא ואמר: "אירוע זה ממשיך את הקשר המקצועי שיש לחברת אלוני עם האדריכלים והמעצבים, והוא חלק מסדרת ארועים הכוללת פעילות ותכנים במסגרת אלוני קאלצ'ר. אחרי שנה לא פשוטה שעברנו, אנו שמחים לשוב לאירועים חגיגיים ולחבר בין עולמות העיצוב לעולמות נוספים המעניקים השראה".

מימין: ניר שמול, חיים וריקי יעקובי. אוראל עזרא,
מימין: ניר שמול, חיים וריקי יעקובי/אוראל עזרא

בכירי ענף הנדל"ן, אנשי עסקים ובכירי עמותת שניר ערכו אירוע הוקרה לכ-200 מתנדבים מרחבי הארץ - "המלאכים של שניר". האירוע נערך באולמי סיטרוס באבן יהודה שהוקצה בתרומה מלאה וכלל קוקטייל חגיגי, ארוחת ערב, דברים שנשא יו"ר ומייסד העמותה ניר שמול, הופעת סטנדאפ חדשה של השחקן תומר שרון ומופע מוזיקלי. הפתעת הערב הייתה מינוייה של השחקנית לוסי דובינצ'יק כסמנכ"לית העמותה, בה היא תפעל בהתנדבות מלאה.

שמול אמר: "אני גאה לצרף לשורת המתנדבים את לוסי, מברך אותה עם כניסתה לתפקיד החדש ואנו משוכנעים בהצלחתה. במסגרת התפקיד תיזום אירועים חברתיים, שיתופי פעולה ופעילויות מיוחדות ,על מנת לתת מענה לצרכי ילדי ושפחות העמותה. אנו רוצים להגיד תודה אישית למתנדבי 'המלאכים של שניר' בשנה מאתגרת זו, כשמדי יום הם נותנים מענה וסיוע לאוכלוסיות מוחלשות. הם הפנים היפות של מדינת ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לוסי דובינצ'יק עם תומר שרון. אוראל עזרא,
לוסי דובינצ'יק עם תומר שרון/אוראל עזרא

דובינצ'יק הוסיפה: "אני מתרגשת לפעול יחד עם 4,500 מלאכים פעילים המתנדבים ב - 20 קבוצות ווטאפ שונות, בשלוש מדינות בעולם: ישראל, צרפת וארה"ב, ותומכות באלפי משפחות בארץ. אירוע ההוקרה ותודה הוא חיבור בין עולם הרשתות החברתיות בו מתנהלת העמותה, לעולם השטח בו מתקיימות העזרה וההתנדבות של כל אחד מחברי העמותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully