וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 מטר מהחוף: LSPORTS מכפילה את שטח משרדיה

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 11:28

חברת הספורט-טק הדרומית LSports מכפילה את שטח המשרדים שלה ועוברת למשרדים חדשים, כ-500 מטר מהים באשקלון: "לתת את התנאים הטובים ביותר לעובדים שלנו"

חברת הספורט-טק הדרומית LSPORTS ממשיכה בהתרחבות המתמשכת שלה בשנים האחרונות. החברה, שגייסה כ-35 עובדים מתחילת 2021 ומתכננת לגייס עוד עוד כ-25 עובדים עד לסיום 2021, מתחדשת במשרדים חדשים באזור הצפוני של אשקלון.

את השנים האחרונות בילתה החברה באזור התעשייה של אשקלון, שם שכרה כ-500 מ"ר של משרדים, לאחר תכנון ועיצוב של מספר חודשים, החברה האשקלונית עברה לבניין משרדים חדש בן 3 קומות, אשר ממוקמים כ-500 מטרים מקו הים באשקלון. הקומה של החברה תהיה בגודל של כ-1000 מ"ר משרדים + 250 מ"ר מרפסות היקפיות שצופות לים הדרומי. מדובר בעסקה של 4 שנים עם אופציה של כ-7 מליון שקלים כולל שיפוץ היקפי. במשרדי החברה החדשים יהיו חדרי ישיבות מחודשים, פינות משחק וסנוקר, ועוד גאדג'טים שכולם תחת תחום הספורט בענפים השונים.

מעבר חברת LSPORTS. לירן אלבז,
מרגישים את הבריזה. המקום החדש של LSPORTS/לירן אלבז

דותן לזר, מנכ"ל ומייסד-שותף LSports: "בעקבות הגדילה המשמעותית בלקוחות החברה ובאופן ישר גם בעובדים שגייסנו בשנה החולפת ועוד נגייס עד לסיום השנה, הכפלנו את שטח המשרדים שלנו מתוך חשיבה לשנים הקרובות בהן החברה עתידה לגדול משמעותית מבחינת מצבת העובדים. המשרדים החדשים מדברים חדשנות, מרווחים ומשופצים באווירה ספורטיבית ובאופן מלא כולל מרפסות המשקיפות על הים שנמצא בסך הכל פחות מ-500 מטר מאיתנו, כל זאת על מנת לתת את התנאים הטובים ביותר לעובדים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully