וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה מוקדם להספיד: שוק המשרדים כאן, ומשנה צורה

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 16:12

אדריכל אורי הלוי מ"אורבך הלוי" אדריכלים נותן את משנתו על ענף המשרדים בעידן הנוכחי. לדבריו, קיימים מספר פרמטרים שמעידים על הלך הרוח המאוד חיובי בענף

שוק המשרדים נפגע מאוד בזמן הקורונה, אבל המשק התאושש ועמו שבו גם העסקים לפעילות משרדית. אז מה קורה עכשיו? לדברי אדריכל אורי הלוי מ"אורבך הלוי אדריכלים", יש מספר פרמטרים שצריך לבחון.

משרדי אורבך הלוי. עוזי פורת,
כבר צריך שטח. משרדי אורבך הלוי/עוזי פורת

פרמטר ראשון - במהלך הקורונה ענף המשרדים התיישב "על הגדר" וחיכה לראות מה קורה. בינתיים, חברות צומחות והמשק גדל, וביחד איתם גם עולה הביקוש. נכון שחלה הדממה גלובלית מוזרה בצד השני של העולם וכעת עברנו מהקורונה לעידן הפוסט קורונה - כאשר אלו שהולכים בראש המחנה, מנכ"לים של חברות גדולות, צריכים שטח.

נדל"ן בגוש דן. ראובן קסטרו
הנדל"ן המשרדי חוזר בגדול/ראובן קסטרו

אלמנט שני, חשוב לא פחות - יש את העולם של הכרישים ומחפשי המציאות. אנשים מזהים את התקופה כמעבר ומבינים שזה זמן טוב, לקנות, לשווק, למכור, לשדרג, וכו. אנשים תמיד יראו כהזדמנות את תקופות מעבר, גם אם המסקנות שלהם הפוכות. זה מייצר תנועה. המנכ"ל מזהה את המצב ומחליט לשדרג את החברה מבניין "בסדר" לבניין שמוגדר AAA. הוא מזהה עסקה ויכול לסגור מחיר טוב.

פרויקט SVB תכנון ואדריכלות. עוזי פורת,
בהיברידלנד תהיה היברידי. כבר לא נגיע למשרד בכל ימות השבוע, אבל כשכן - שיהיה לנו נעים. עיצוב אורבך הלוי אדריכלים/עוזי פורת

הנושא השלישי והאחרון - המודל היברידי. כבר לא נגיע למשרד כל ימות השבוע, נעבוד גם מהבית. בפועל אנו רואים דברים הפוכים לגמרי. חברות ששות להחזיר ולייצר מערכת יחסים קרובה, ולבסס בטחון עם העובדים. אנו מזהים את הצורך הזה מכיוון הנהלות הארגונים, מושכים חזרה את העובדים למשרד. גם שגם אם יתקיים המודל היברידי, הוא יעבור למקום של מפגש ושיתוף פעולה - COLABORATION.

אדריכל אורי הלוי. יוסי צבקר,
אדריכל אורי הלוי/יוסי צבקר

"שלושת הפרמטרים הללו ביחד ולחוד מייצרים שינוי במשרדים הקיימים וגורמים לתנועה חיובית בשוק המשרדים אותה אנו מרגישים היטב", מסכם הלוי.

  • עוד באותו נושא:
  • משרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully