וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד ישראל תקים פרויקט מגורים בחיפה בשיתוף עם גד זאבי

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 14:45

אלעד ישראל מגורים החדשה דיווחה על רכישת 50% מהזכויות בקרקע בשטח של כ-13 אלף מ"ר ברחוב יפה-נוף המבוקש בחיפה, מידי חברה בבעלות איש העסקים גד זאבי. לפי התכנית המאושרת החלה על המקרקעין, יוקמו במסגרת הפרויקט החדש 216 יחידות דיור ושטחי מסחר

חברת אלעד ישראל מגורים החדשה דיווחה לבורסה לניירות ערך בתל אביב על רכישת 50% מהזכויות בקרקע בשטח של כ-13 אלף מ"ר ברחוב יפה-נוף המבוקש בחיפה מידי חברת ד. ע. דירות עלית בע"מ, עליה יוקמו 216 יחידות דיור ושטחי מסחר בשיתוף פעולה עם חברת ד. ע. דירות עלית בע"מ, מבעלות הקרקע.

שלב א' של הפרויקט צפוי לקבל היתר בניה במהלך 12 החודשים הקרובים ויכלול הקמתן של 79 יחידות דיור בשני בניינים וכן מרתפים, בהשקעה כוללת של כ-120 מיליון שקל. שלב ב' של הפרויקט עתיד לכלול הקמתן של 137 יחידות דיור נוספות בשני בניינים.

אלעד ישראל מגורים החדשה תשלם לדירות עלית תמורה בסך 50 מיליון שקל בתוספת מע"מ וכן מנגנון התאמת מחיר שנכלל בהסכם שיתוף, על פיו תיקבע תוספת או החזר תמורה.

הדמית הפרויקט. וויופויינט,
הדמית הפרויקט בחיפה/וויופויינט

בירת הצפון מתפתחת

מדברי רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה: "אנחנו ממשיכים בפיתוח החברה וכעת מרחיבים את פעילותה לעיר חיפה, בירת הצפון ומהערים היפות בישראל. בזכות המיקום המצוין של הפרויקט ובעזרת הידע והניסיון שצברנו במשך השנים, אני מאמין כי נצליח להביא לעיר חיפה פרויקט מגורים בסטנדרט שטרם נראה כמותו".

רונן יפו מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה. סיון פרג',
רונן יפו מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully