וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההון סיכון SIBF מרחיבה את משרדי המטה בישראל

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 15:05

קרן ההון סיכון SIBF מרחיבה את משרדי המטה בישראל הממוקמים לקומפלקס O-TECH"" כפר סבא, לשטח כולל של 2,000 מ"ר לתקופה של 20 שנה בעסקה של 38 מיליון שקל

קרן ההון סיכון SIBF מרחיבה את משרדי המטה בישראל הממוקמים לקומפלקס "O-TECH" כפר סבא, לשטח כולל של 2,000 מ"ר לתקופה של 20 שנה בעסקה של 38 מיליון שקל.

הקרן מנהלת השקעות בחברות הזנק ישראליות במגוון תחומים בהיקף של מאות מיליוני דולרים. מאז הקמתה בשנת 2020 השקיעה קרן ב- 35 חברות טכנולוגיה ישראליות.

מתחם O TECH. יחצ,
מתחם O TECH/יחצ

בין הצלחות הקרן נמנית חברת Nano-x Imaging, שנסחרת בנאסד"ק בשווי של למעלה מ-1.5 מיליארד דולר, וכן חברת Dotz Nano הנסחרת בבורסה האוסטרלית והשלימה עליית שווי של למעלה מפי 10 ממועד השקעת הקרן בחברה. כמו כן, הובילה הקרן סבבי השקעה בחברת בונוס ביו גרופ הציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב וכן החברת פיקודיה.

מקרן SIBF נמסר כי ההחלטה להרחיב את שטחי המשרדים של מטה החברה נובעת מגידול בפעילות הקרן ותוכניות עתידיות להגדלת היקפי ההשקעות שלה. נודע כי מבין משקעי הקרן נמצאת חברת הייעוץ העולמי מקינזי, הכשרה ביטוח, חברת תדיראן ועוד.

גולן דותן מנכ"ל חברת אושירה, מציין: "החברה שמחה על ההתפתחות העסקים בקומפלקס O-TECH ועל הרחבת המטה של קרן SIBF לצד חברות מובילות בקומפלקס O-TECH ביניהן: סודה סטרים, ריג'ס, פינסטרה, next insurance, סגמנט טכנולוגיות, נובו נורדיסק, אייטק מערכות, AstraZeneca, חברת Parallel Wireless.

פרויקט O-TECH הינו קומפלקס חדש לחברות הייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות, הכולל 3 בנייני משרדים, מרכז בילוי, בידור והסעדה בשטח של למעלה מ- 100,000 מ"ר. שווי הפרויקט כ 800 מיליון שקל. הפרויקט כולל גם פארק ירוק נרחב משובץ פינות ישיבה בשטח של כ- 5,000 מ"ר, שעומד לרווחת העובדים במשרדים בפרויקט.

קומפלקס O-TECH מוקם ע"י חברת אושירה שהינה זרוע הנדל"ן של קבוצת SK GROUP שבבעלות איש העסקים סמי קצב. פרויקט הוא מתחם חדשני וחלק מקמפוס גדול המאפשר לשוכרים סביבת עבודה נוחה ונעימה המשלבת משרדים יוקרתיים ומשוכללים לצד סביבה ירוקה פסטורלית וממוקם בסמיכות למתחם "אושילנד", קומפלקס קניות, בילוי, תרבות בנגישות מיוחדת ויוצאת דופן.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully