וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור בדירת פאר: קלאב הוטל שכרה מלון בחוף אילת למגורי עובדים

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 16:53

קלאב הוטל אילת שכרה את כל המלון המיתולוגי "הסלע האדום אילת" הממוקם על חוף ים סוף, על מנת להעניק סביבת מגורי עובדים ברמה הגבוהה בישראל. מנכ"ל הרשת: "כדי שלאורחים שלנו יהיה כיף, לעובדים שלנו צריך להיות טוב"

רשת קלאב הוטל אילת שכרה את כל המלון המיתולוגי "הסלע האדום אילת", הממוקם על חוף ים סוף, על מנת להעניק סביבת מגורי עובדים ברמה גבוהה במיוחד. רוב המלון ישמש למגורים של מאות מעובדי קלאב הוטל אילת. לצורך כך שיפצה הרשת את פנים המלון, שיפוץ פנימי מאסיבי שכלל צביעה של כל המסדרונות והחדרים, התקנת פרקטים, התקנת ארונות ושידות חדשים, החלפת כל אביזרי החשמל ועוד. כל זאת על מנת לאפשר חוויית מגורי עובדים ברמה הגבוהה בישראל.

מיקומו של מלון "הסלע האדום" על חוף ים סוף, קרוב לטיילת ומול הקניון, מהווה יתרון משמעותי, ביחוד בזכות הקרבה למקום העבודה "קלאב הוטל אילת" הממוקם מעבר לכביש.

קלאב הוטל. יחצ,
קלאב הוטל אילת/יחצ

הסלע האדום, הוא מלון מיתולוגי בדברי ימי התיירות של אילת. "הסלע", כפי שהוא נקרא בחיבה על ידי האילתים, היה מראשוני בתי המלון באילת, נמצא מול אנדרטת הנפת דגל הדיו, הוקם בשנות ה-60 והפך עם השנים למלון ידוע ופופולרי בזכות הנוף המרהיב הנשקף ממנו ומועדון הלילה המפורסם שלו, שהיה מרכז תרבותי משמעותי.

לדברי מנכ"ל הרשת נור עאמר: "בימים אלו קלאב הוטל אילת יוצא במהלך גיוס עובדים, כחלק מהצמיחה בהיקף הפעילות באירוח החברות והגופים המובילים במשק. על רקע זה נערכנו מראש להגדלת היקף כוח האדם ותנאי המגורים העומדים לרשות העובדים".

לדברי ד"ר רוני פיבקו, נשיא קבוצת קלאב הוטל: "כדי שללקוחותינו יהיה כיף, לעובדים שלנו צריך להיות טוב. לכן כחלק מתפיסת השירות שלנו אנו דואגים לספק למאות אנשי הצוות המסורים שלנו את סביבת העבודה הטובה ביותר בתחומנו".

  • עוד באותו נושא:
  • קלאב הוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully