וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקבל היתר בנייה לפרויקט בן סרוק בתל אביב

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 11:14

פרויקט הבוטיק 'בן סרוק 22-24' של קבוצת רוזיו בתל אביב יוצא לדרך. כולל הריסת 22 דירות ישנות הקיימות היום ב-2 בניינים מחוברים משנות החמישים ובמקומן עתידים להיבנות 48 יח"ד בבניין בוטיק בן 8 קומות ובתמהיל מגוון של דירות

קבוצת רוזיו מדווחת על קבלת היתר בנייה ע"י הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב: פרויקט בן סרוק, הכולל הריסת 22 דירות ישנות הקיימות היום ב-2 בניינים מחוברים משנות החמישים. במקומן עתידים להיבנות 48 יח"ד בבניין בוטיק בן 8 קומות ובתמהיל מגוון של דירות 2/3 חדרים בשטחים של 50- 60 מ"ר ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז בשטחים שנעים בין כ- 120-170 מ"ר.

יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו ציין: "בשנים הקרובות עתיד מתחם סומייל המתחדש להפוך ללב החדש של תל אביב, והצפון הישן בפרט, עם נגישות מרבית למוקדי בילוי, תחבורה, מוסדות חינוך וקהילה. כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לאתר את האזורים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר באזורי הביקוש - זיהינו את מתחם סומייל כדבר הבא, אנו מאמינים בו מאוד ופועלים בו בפרויקטים נוספים כדוגמת פרויקט בן שפרוט ופנקס ויצמן הסמוך לכיכר המדינה".

הבניין החדש שיוקם צפוי לכלול 48 יח"ד כאשר 22 דירות מיועדות לדיירי 2 הבניינים. כל דייר קיבל תוספת של כ- 8 - 12 מ"ר לשטח הדירה הקיים, מרפסת שמש בשטח של כ- 12 מ"ר, חנייה תת קרקעית קונבנציונאלית, לובי מפואר, חדר עגלות ואופניים וכן מחסנים לשימוש הדיירים. 26 יח"ד הנותרות משווקות ע"י קבוצת רוזיו וכוללות דירות בגדלים של 2-3 חדרים בשטח של כ- 50 מ"ר ובנוסף מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בשטחים של בין כ- 120 - 170 מ"ר.

פרויקט בן סרוק. יחצ,
כך זה צפוי להיראות. פרויקט בן סרוק/יחצ

רחוב בן סרוק הוא חלק ממתחם סומייל - המתחם החם ביותר הקיים היום בתל אביב ואחת מחטיבות הקרקע המרכזיות והחשובות בצפון-מרכז העיר הממוקם בין הצירים הראשיים: אבן גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב ומשתרע על שטח של 45 דונם.

יתרון המתחם הוא בקרבה לכיכר המדינה ולבתי קפה, מסעדות, מקומות בילוי ובתי חינוך מובילים כגון גימנסיה הרצליה. יתרון נוסף במתחם וסביבתו זה מרחק הליכה לים, ונגישות למזרח ומערב העיר באמצעות נתיבי תחבורה ציבורית משודרגים כשבעתיד יוקמו תחנות של הקו האדום, הירוק והסגול של הרכבת הקלה. מתחם סומייל הינו חלק מרובע 4 שנהנה מפיתוח עירוני מאסיבי מבחינת תשתיות, תחבורה ופנאי. בהשקעה של כ-120 מיליון שקל נחנך לפני פחות משנה מתחם ספורט עירוני ראשון בין הרחובות ארלוזורוב-רמז הכולל בין היתר בריכה חצי אולימפית, ספא, אולם כושר וחוגים מגוונים.

הפרויקט עתיד לעלות על הקרקע בחודש ספטמבר הקרוב ואכלוס הדירות צפוי לעוד כשנתיים וחצי.

  • עוד באותו נושא:
  • בנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully