וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים שרבט רכשו קרקע באשדוד ב-121 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 10:13

יקימו 410 יחידות דיור + 3,000 מ"ר מרכז מסחרי ו - 20,000 מ"ר לתעסוקה - בעיר אשדוד. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ- 700 מיליון שקל

חברת האחים שרבט בניהולם של גיורא שרבט ועמיחי רוט, רכשה קרקע להקמת בת 7,860 מ"ר ובניית 410 יח"ד במסגרת "מחיר מופחת" יבנו 205 יח"ד ובמסגרת שוק חופשי יבנו 205 יח"ד ובנוסף 3000 מ"ר מסחר ו20,000 מ"ר תעסוקה וזאת במסגרת מכרז של מנהל מקרקעי ישראל באשדוד. החברה הציעה את המחיר הגבוה ביותר בסך 121 מיליון שקל

המחיר משקף עלות של כ - 400,000 שקל ליחידת דיור והיקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ - 700 מיליון שקל. במסגרת עבודת מחקר וניתוח מקדימה שביצעה חברת שניר, בית לשיווק נדל"ן אשר ליוותה את תהליך הרכישה של המגרש, מחירי המכירה הצפויים עבור קניית דירות 3 חדרים יהיו בעלות של 2 מיליון שקל דירות 4 חדרים יהיו בעלות ממוצעת של 2.7 מיליון שקל, דירות 5 חדרים גדולות יהיו בעלות ממוצעת של 3.1 מיליון שקל ופנטהאוזים בעלויות של כ - 5.5 מיליון שקל.

פרויקט אשדוד. שוורץ בסנוסוף אדריכלים,
הדמיית הפרויקט באשדוד/שוורץ בסנוסוף אדריכלים

לדברי גיורא שרבט מנכ"ל חברת הבנייה האחים שרבט, "חברת הבנייה האחים שרבט, נמצאת בתנופה של רכישת מגרשים בכל רחבי הארץ. החברה השלימה לאחרונה זכייה במכרז של המנהל לבנייה של למעלה מ 130 דירות בעיר אזור. זכייה במכרז זה היא שרשרת נוספת בהחלטת החברה להגדיל את כמות יחידות הדיור שבבעלותה. החברה יוצאת בימים אלו לשיווק של פרויקט מגורים נוסף בעיר עפולה שקיבל לאחרונה היתר בנייה, כמו כן בונה החברה בנייני מגורים בעיר ראש העין. החברה רואה באשדוד את אחת מהערים המובילות במדינת ישראל וזאת לאור היותה אחת מערי החוף היפות בה, ההערכה היא שאשדוד תמשיך לאורך זמן את קו עליות המחירים שממנו נהנית העיר בשנים האחרונות וזאת לצד גידול באוכלוסייה והמשך הביקוש מצד קהילות רבות בעולם, להתגורר בעיר שממוקמת בסמוך לחוף הים".

לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שיווק הנדל"ן שניר - "עליות המחירים בחודשים האחרונים בישראל בכלל ובאשדוד בפרט מגיעות לקצב שנתי של למעלה מ 8 אחוז ומתקרבים לעלייה דו ספרתית. היעדר המשילות, הריבית הנמוכה, ההיצע הנמוך של מבני מגורים וביטול מס הרכישה על דירה שלישית מביאים את השוק לנקודת רתיחה".

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מחירי הדירות באשדוד עלו בממוצע בשנת 2020 בשיעור של 10% . מחיר דירה ממוצעת באשדוד עומד על כ-1.649 מיליון שקל. העיר מדורגת במקום השישי מבין הערים הגדולות בישראל מבחינת עליות של מחירי הנדל"ן.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully