וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי משכנתא, בירוקרטיה או תוספת מיסים: הכירו את מיזם הנדל"ן החדש

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 17:23

למה לא כולם רצים להשקיע בנדל"ן? משכנתאות, תשלומים לאינספור בעלי מקצוע ומיסים הם רק ההתחלה של הסיוט הבירוקרטי הזה. מיזם חדש מתיימר לשים לזה סוף, ולהפוך השקעות בנדל"ן לקלות, נטולות כאב ראש, ואפילו יותר משתלמות

יוסי ברק - ברק פיננסים. יחצ,
פרויקט הדגל. הדמיית הבניין היוקרתי בלב גבעתיים/יחצ

יש סיבה טובה לכך שרכישת נדל"ן למגורים היא אחד מאפיקי ההשקעה המועדפים ביותר: דמי השכירות הופכים להכנסה חודשית נוספת טובה ויציבה, וכשערך הנכס עולה - אפשר למכור ולהרוויח יותר ממה שהשקענו.

אז למה לא כולם עושים את זה? יש כאלו שנרתעים מהפן הכלכלי, כמו הצורך לקחת משכנתא גבוהה, לשלם מסים נוספים וכמובן גם למצוא ולממן עורך דין, מתווך ושמאי. גם הפן הבירוקרטי לא נעים בהרבה, עם התעסקות מתמדת מול שוכרים ושלל אנשי מקצוע, ובכלל המרדף אחרי עסקאות טובות.

מיזם חדש בשם נדלהון מצליח לבטל את כל החסרונות האלו, וליצור אפיק השקעה אופטימלי - בזכות מודל עסקי חכם.

המיזם מאפשר למשקיע לבחור בעצמו בדירה להשקעה בפרויקט פינוי-בינוי בגוש דן, וגם להחליט על גובה ההשקעה באותה דירה, כך שהוא יכול לבחור להשקיע בכולה, או אפילו רק ב-15% ממנה. לאחר הריסת הדירה הישנה, בדיוק כמו בעלי הדירות הרגילים, גם המשקיעים מקבלים דמי שכירות חודשיים עד לסיום הבנייה (כמובן בהתאם לאחוז ההשקעה שהם בחרו), ולאחר שהדירה בנויה, והערך שלה כמובן עלה, המשקיעים יכולים למכור את חלקם - ובכך להרוויח מעליית המחירים.

יוסי ברק. יחצ,
יוסי ברק/יחצ

פרויקט הדגל של המיזם, שמושק בימים אלו, הוא בניין יוקרתי בלב גבעתיים. הפרויקט קיבל כבר את כל היתרי הבנייה, כלומר כל הסיכונים הכרוכים בפרויקט סטנדרטי של פינוי בינוי (כמו קבלת ההיתרים והסכמי הדיירים) כבר נוטרלו.

למה דווקא שם? "גבעתיים היא אחת הערים המבוקשות בארץ, ואין לה גם אפשרות להתפתח אלא באמצעות התחדשות עירונית", מסביר יוסי ברק, מייסד נדלהון ומנכ"ל קבוצת ברק פיננסים, "אך העירייה החליטה להקפיא את רוב היתרי הבנייה העתידיים. המשמעות של זה היא שבעוד שלוש שנים, כשהבניין שלנו יהיה מוכן, הוא יהיה אחד הבניינים החדשים הבודדים בעיר, שיש בו דירות לקנייה ולהשכרה. כיוון שהיצע הדירות נמוך משמעותית ביחס לביקוש הגבוה למגורים בעיר כבר היום, מחירי הדיור גבוהים וההשבחה (אקזיט) שצפויה למשקיעים היא מאוד משמעותית".

"מימוש ההשקעה", מוסיף ברק, "נעשה בשלב שבו ההשבחה היא מקסימלית והאקזיט של המשקיע הוא הגדול ביותר. נדלהון מתכננת פרויקטים נוספים, בין השאר בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה, וקריית אונו. אנחנו רוצים ליצור win win situation עם המשקיעים שלנו. בשביל שזה יקרה, כולם צריכים להרוויח, וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים".

  • עוד באותו נושא:
  • פיננסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully