וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי טפחות יעמיד מימון של 700 מיליון שקל לפרויקט שכונת הגפן

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 16:11

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי של יזמית הנדל"ן ICR, אשר בחרה בחברת תדהר בנייה לשמש כקבלן המבצע של הפרויקט; המימון של מזרחי-טפחות מתייחס לשלב א' של הפרויקט בו ייבנו 264 יחידות דיור

הדמיית פרויקט שכונת הגפן. ICR,
הדמיית פרויקט שכונת הגפן/ICR

בהתאם ליעדים שהציב לעצמו בתוכנית האסטרטגית ובראשם הגדלת הפעילות מול הסקטור העסקי, ממשיך מזרחי-טפחות להרחיב את מעורבותו בתחום הנדל"ן בכלל וההתחדשות העירונית בפרט.
היום חתם הבנק על הסכם עם חברת ICR - מבית ישראל קנדה וראם מגורים, למימון פרויקט פינוי-בינוי ענק בעיר הרצליה והקמתה של "שכונת גפן" בעיר.

על-פי ההסכם, יעמיד מזרחי-טפחות מימון של 700 מיליון שקל, לטובת שלב א' של הפרויקט, שבמסגרתו מתוכננות להיבנות 264 יחידות דיור.

שכונת גפן בהרצליה, תוקם ברח' בר כוכבא פינת הר מירון, בסמיכות לקיבוץ גליל ים, לקניון שבעת הכוכבים ולפארק הרצליה. הפרויקט משתרע על פני שטח כולל של כ-16 אלף מ"ר ויכלול 8 בניינים בני 7, 9 ו-14 קומות וסה"כ 400 יחידות דיור, במקום 124 יחידות דיור הקיימות היום. הפרויקט ייצא לפועל בשני שלבים שיבוצעו ע"י תדהר בנייה, אשר נבחרה ע"י ICR להיות הקבלן המבצע של הפרויקט. שלב א' אשר אושר לליווי, כולל פינוי והריסה של 84 יחידות דיור והקמה של 6 בניינים חדשים, הכוללים 264 יחידות דיור (84 מהן למפונים ו-180 יימכרו לרוכשים חדשים), שטח מסחר בהיקף של כ-800 מ"ר ומבני ציבור.

שלב ב' עתיד לכלול פינוי והריסה של 40 יחידות דיור נוספות ובמקומן הקמה של 2 בניינים הכוללים 136 יחידות דיור (40 למפונים ו-96 לרוכשים חדשים), וכמו כן שטחי מסחר בהיקף של כ-200 מ"ר.

לדברי פנינה אלה, מנהלת סקטור בנייה ונדל"ן במזרחי-טפחות, הפרויקט הנוכחי מצטרף לשורה של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית שהבנק מימן בשנים האחרונות ובהם: פרויקט MOMENT של אזורים בבת ים - שבמסגרתו העמיד הבנק בחודש פברואר האחרון מימון של 1.5 מיליארד שקל, וכן פרויקטים נוספים של אאורה בחדרה, אפריקה ישראל מגורים בנתניה ובוני התיכון בקרית אונו.
סקטור בנייה ונדל"ן פועל במסגרת החטיבה העסקית בבנק, שאותה מנהל אופיר מורד.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully