וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקטור הטכנולוגיה ממשיך להשפיע על שוק המשרדים

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 9:19

בחודשים הראשונים של שנת 2021 יש ירידה חדה של עשרות אחוזים בהיקף התחלות הבנייה למשרדים, אבל הביקוש עולה. קלאס A וחברות הייטק ממשיכות להוביל את תחום המשרדים באזור תל אביב

נדל"ן בגוש דן. ראובן קסטרו
הבנייה נעצרה, הביקוש גדל/ראובן קסטרו

בחודשים הראשונים של שנת 2021 יש ירידה חדה של עשרות אחוזים בהיקף התחלות הבנייה למשרדים. מחקר של "CBRE" ישראל קובע עוד שבתחילת 2021 הביקוש למשרדים עולה ומתחיל לחזור בעליות קלות במחירי השכירות לבניינים קלאס A וחברות הייטק ממשיכות להוביל את תחום המשרדים באזור תל אביב.

בדיקה שעשתה CBRE ישראל בשוק הנדל"ן המניב עולה שכ-12 חברות גדולות נמצאות בימים אלו במו"מ להשכרת מעל 100,000 מ"ר שטחי משרדים. מוקמל אומר: "ברבעון הראשון של שנת 2021 אנו עדים ליציבות המחירים של שוק המשרדים ואף לעליות נקודתיות לדוגמא : מחירי השכירות למשרדים בתל אביב עלו ברבעון זה ב-2% וב-97 שקל מ"ר לאחר שבשנת 2020 ירד מחירי השכירות למשרדים בכ-11%".

"בתחילת שנת 2021 היו סימנים של חזרת הפעילות בשוק נדל"ן המשרדים, לאור העובדה שבתקופת משבר הקורונה חברות הייטק גדלות ורכשו חברות סטארט אפ וחברות הייטק קטנות ובתקופה זו מחפשות לוקיישן לאיכלוס עתידי של חברות אלו".

בצד האופטימי, מציין מוקמל, שוק המשרדים בישראל מושפע רבות מסקטור הטכנולוגיה אשר עשוי להמשיך ולשגשג גם על רקע השינויים המואצים בתקופה זו, ובהם שינויים בהרגלי הצריכה, תרבות הפנאי וצורת העבודה. המעבר לעבודה מהבית ידרוש פיתוחים טכנולוגיים רבים ובפרט בתחום אבטחת המידע בו ישראל נחשבת למעצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully