וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו: השכונה החכמה הראשונה בישראל

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 11:34

גינדי תשקיע כ- 4 מיליון ש"ח בהרחבת שיתוף הפעולה עם ,MyTower מובילת ה-Proptech , כדי להפוך את פרויקט הדגל שלה, גינדי TLV, לשכונה החכמה והקהילתית הראשונה בישראל

אפליקציית דיירי גינדי/יחצ

סטארטאפ ה Proptech הגדול בישראל MyTower, חתם על הרחבת הסכם שיתוף פעולה בגובה של כ-4 מליון שקל עם חברת מגדלי גינדי TLV , שתשקיע בהטמעה עמוקה יותר של טכנולוגיית ניהול מתחם המגורים ובהכנסת MyTower כ design partner בבניית הבניין 3 ו-4.

בזאת הופכת MyTower ל Proptech הראשונה, אשר שותפה לתכנון ולבניית מגדל ומטמיעה את הטכנולוגיה שלה ביסודות מערכות הבניין ומתקניו הרבים, עוד בטרם אכלוס הדיירים ושיתוף האפליקציה לשימושם.

שיתוף הפעולה בין גינדי TLV ל MyTower החל לפני 4 שנים, עת בחרה גינדי בטכנולוגיית MyTower כאפליקציית הניהול של 2 המגדלים הראשונים, במטרה להחליף חברות תחזוקה וניהול ולהעניק ולבנות לדיירים חיי קהילה חווייתיים, לצד שירותים נוחים ותחזוקה בלחיצת כפתור.

לאור האתגרים של ניהול שכונה הכוללת 2400 יחידות דיור ו-10,000 תושבים, קם צורך ממשי בשימוש בטכנולוגיה הן בניהול הבניינים והן בשכונה עצמה. MyTower פיתחה מערכת הוליסטית ייחודית ומותאמת לפרויקט גינדי TLV. הפתרון לניהול המתחם מציע מערכת לניהול בצורה יעילה וחסכונית, לפי צרכי הדיירים, המחברת את הדיירים לחיי קהילה עם אפשרות להציע שירותים בין הדיירים כמו גם לצרוך שירותים מספקים חיצוניים. בשל מורכבותו של אתגר זה והחלוציות שבניהול טכנולוגי לשכונה שלמה, החליטו השתיים להשיק בפני הדיירים את אפליקציית MyTower במודל White Label כאפליקציית My TLV.

אבי זמיר. יחצ,
מנכ"ל גינדי אבי זמיר/יחצ

שיתוף הפעולה הוכיח את עצמו בהצלחה רבה, כאשר בין דיירי המתחם נרקמה קהילה שיתופית חזקה ומאוחדת, הכוללת אירועים משותפים (בהם כל דייר יכול ליצר אירוע עצמאית ולהזמין את השכנים), ערבות הדדית, שוק יד שנייה, המלצות חברי הקהילה, פודקאסט קהילתי ועוד. הקורונה העצימה עוד יותר את נחיצות טכנולוגיית הניהול של MyTower במתחם המכיל כל כך הרבה דיירים, תשתיות ומתקנים, בימים בהם הבית הפך הן למבצר והן למקום העבודה ואף הבילוי וכל אלו תוך שמירה על כללי הריחוק החברתיים ונהלי תו ירוק גם בתוך המגדלים ומתקניהם.

לפני מספר חודשים הודיעה גינדי כי השלימה את רכישת מתחם השוק הסיטונאי מידי חברת השוק הסיטונאי ועיריית תל אביב בפרויקט גינדי TLV , עליה מוקם בימים אלה המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט, שהיקפו נאמד בלמעלה מ-4 מיליארד שקל. לאור הצלחת שיתוף פעולה עם MyTower החליטה גינדי לממש את שאיפתה להפוך את המגדל ה-3 וה-4 בפרויקט למגדלים החכמים ביותר בישראל, באמצעות השקעה ושילוב MyTower כבר בשלב התכנון והבניה כ Design partner.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מה יהפוך את מגדלו הרביעי של גינדי TLV למגדל החכם בישראל?

חוויית הניהול

כל 4 המגדלים ינוהלו ממערכת אחת שתמוקם במגדל השלישי והרביעי, ותפעיל את התשתיות והמתקנים ממקום אחד באינטגרציה מושלמת. מערכת זו מותאמת לכל סוג נכס, מפעילה חיבור למערכות ניטור, מאפשרת תחזוקה יזומה ומונעת, שימוש יעיל במשאבים, פלטפורמת BI לחיזוי הצרכים, מתאימה עצמה לנסיבות משתנות, מתפעלת אבטחה ושליטה בלובי, בקרת גישה לדיירים ולאורחים, אבטחה והתראות בהתאמה אישית, כללים אוטומטיים ועוד. מערכת זו מתוכנתת גם לשמור על הדיירים לפי תנאי התו הירוק ולשם כך מצוידת בטכנולוגיית זיהוי הפנים Any Vision , הנמצאת בכניסה לכל מתקני המגדלים. Any Vision לא רק מסננת כניסה רק לדיירי המתחם ולאורחיהם שהוזנו מראש באפליקציה, אלא גם בעלת ID של הדיירים באופן המקנה לה ידע לבעלי תו ירוק- אשר הם בלבד מאושרי כניסה למתקנים. באמצעות ריכוז כל 4 הבניינים במערכת ניהול אחת, תחסוך חברת הניהול כ 30% מעלויות הניהול וכח האדם בתחזוקה היומיומית של המתחם. חסכון זה יגרור חסכון משמועתי לדיירים עצמם.

חווית הדייר

  • תקשורת, קהילה, רשת חברתית לניהול: מידע על מתקנים, בקרת גישה פשוטה לבניין, חניה חכמה, מעלית וכל שאר החללים, הזמנת מתקנים, הזמנה לאורחים, נראות מתקנים בזמן אמת, בקרת גישה למתקן ועוד. ניהול חוויית הדייר בתקשורת ישירה בלחיצת כפתור. שלב בנייה קדם אכלוס - מהפכה בשלב קריטי זה באמצעות פלטפורמת .MyTower ניהול מאגרי דיירים, התקשרות ומעורבות של דיירים, מצב תשלום, התראות והתראות, התקדמות בנייה ועדכונים כלליים, תוכנית נאמנות עם הטבות לדיירים. פוסט אכלוס - מערכת CRM לניהול דיירים, מבקרים, רכבים ומשלוחים, מאפשרת תקשורת טובה יותר של הדייר, מאפשרת לדיירים לבצע תשלומים בקלות, לדווח על בעיות תחזוקה ועוד .
  • קונסיירז'- שירותים ישירים לבית הדיירים: אינספור נותני שירות מחוברים באפליקציה כגון: ניקוי יבש, Dog walker, טיפולי ספא, ניקיון משק בית, כביסה, משלוחים, שטיפת מכוניות אקולוגיות ועוד. כמו כן - הדיירים יכולים לחבר את כל עולם המזון, מהסופרים ומהמסעדות למשלוחים קלים דרך האפליקציה.
  • מועדון הטבות ונאמנות - תגמולים והנחות המסתובבות בבית. הצעה אינסופית של שירותים, מוצרים ומותגים במחירים מעולים ונמוכים עד הבית. הצעות אלו מגיעות עם כוח קנייה גבוה; שירותי ניקיון לאכלוס מראש, מעבר דירה, ספקי שירותים שלישיים לפי דרישה, ביטוח, ניהול שכירות, אינטרנט מהיר (סיבים אופטיים), כבלים וזרמים, רהיטים, אלקטרוניקה, מטבעות, שטיחים, אביזרים ועוד.
  • קהילה: מנהלי קהילות, הצעות לקהילה, סוציאליזציה והטבות מקומיות, אירועי קבוצות קהילות ודיירים, אירועי שכונה, תוספות מאובטחות לקהילה, מרקט פלייס ומסחר יד 2 בין הדיירים ועוד.
  • חנות אינטגרציה - AppConnect - עולם של שילובים טכנולוגיים חלקים. ביצוע צ'ק-אין סלולרי מבוסס זיהוי פנים, חיישני דליפה ותחזוקה יזומה לאזורים משותפים ופרטיים, שילוב מערכות HVAC, קישוריות BMU, שילוב כוח סולארי, שילוב API ופתרונות אינסופיים אחרים.
פיני שמש מנכ"ל מיי טאוור. יחצ,
מנכ"ל MyTower פיני שמש/יחצ

אבי זמיר, מנכ"ל גינדי TLV: מצאנו ב MyTower שותף מושלם עבורנו לניהול מתחם המגורים הגדול והמורכב בישראל. לא רק שהשירותים המותאמים אישית של MyTower שומרים על הדיירים שלנו מאושרים, מרוצים ומחוברים, הצלחנו ליצור קהילה אמיתית עם חווית תושבים ייחודית, הודות לפיתרון ניהול הרכוש שלהם. מלבד חוויית המגורים והקהילה שחשובים לנו ביותר, הפתרון של MyTower לניהול מערכות המגדלים במקום אחד ובאינטגרציה מושלמת הוא הדבר הכי טוב, נוח ומשתלם שיכולנו להשיג עבורנו ועבור דיירי גינדי TLV, כיאה למתחם המגורים הגדול והמתקדם בישראל".

פיני שמש, מייסד ומנכ"ל MyTower : "אנו מודים לגינדי על שבחרו בנו לשותפים מעצבים בפרויקט הדגל שלהם ומאפשרים לנו לחוות הלכה למעשה את התגשמות החזון שלנו לעתיד המגורים המתקדם ביותר בישראל ובעולם כולו".

  • עוד באותו נושא:
  • גינדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully