וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת חוזרת למסלול עם קרית ספורט חדשה

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 16:37

קריית הספורט העירונית החדשה, בעלות מוערכת של כ-350 מיליון שקל, כעת בשלבי ביצוע. ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי: "נכס שימשוך תיירות מכל העולם"

תכנון אדריכל מידד גנדלר. הדמיה - עדי בואנו לארקאפט,
קרית הספורט החדשה באילת בתכנון אדריכל מידד גנדלר/הדמיה - עדי בואנו לארקאפט

בתום שנה מאתגרת אילת חוזרת למסלול: קרית הספורט העצומה בשטח של 180 דונם נכנסה לשלבי ביצוע. קריית הספורט ממוקמת צפונית-מזרחית למסלול נמל התעופה המיתולוגי שנסגר ב 2019. הקריה תכלול אירועי ספורט, מוזיקה ותרבות. בשלב ראשון מבוצע מתחם כדורגל עצום בשטח של כ-90 דונם ובו ארבעה מגרשים העומדים בתקן FIFA. עלות הקמתו המוערכת כ-60 מיליון שקל. צפי סיום שלב הראשון, הכולל את מגרשי הכדורגל והטריבונה בעוד כחצי שנה.

לדברי האדריכל מידד גנדלר, שותף במשרדV5 אדריכלים והאחראי על תכנון הפרויקט כולו: "קברניטי העיר מכוונים גבוה. הקריה החדשה, שעומדת בתקנים בינלאומיים, היא צעד נוסף להפיכתה של אילת לעיר בינלאומית נגישה ואטרקטיבית והיא עתידה למשוך לעיר תיירות ספורט שתתווסף לתיירות הנופש. הקריה תמשוך אליה קבוצות כדורגל מאירופה שיגיעו לקיים מחנות אימונים באילת בשעה שבמדינותיהן שורר קור המקשה על שיגרת האימונים. הקבוצות ייהנו גם מפונקציות תמך שיהפכו את האימון לאפקטיבי ברמה הגבוהה ביותר. הקריה תהווה מרכז מתקדם ואטרקטיבי לתושבי העיר ולאורחים לקיום מופעי מוזיקה ובידור, פסטיבלים ואירועים בארנה הרב תכליתית".

לדברי ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי: "קריית הספורט הבינלאומית היא נכס תיירותי וספורטיבי אשר יקדם את ענפי הספורט באילת ויסייע לתעשיית התיירות מהארץ ומהעולם. שדה תעופה בינלאומי המתחבר לקריית ספורט בינלאומית ביחד עם בניית מרכז קונגרסים, מתחם גולף מדברי, חופי ים משודרגים ועוד, מובילים את אילת להיות עיר תיירות איכותית ויעד למיליוני תיירים"

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully