וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ABB ישראל תרכז את פעילותה במבנה חכם בפארק העסקים קיסריה

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 8:53

תשכור מבנה משרדים שלם, בעסקה המוערכת ביותר מ-13 מיליון שקל: "הבעת האמון בנו היא תעודת כבוד למנהלי הפארק ובעליו"

המבנה של ABB בפארק העסקים החכם קיסריה. אורי קיטה, סטודיו בונסאי,
המבנה של ABB בקיסריה/אורי קיטה, סטודיו בונסאי

ABB תשכור מהחברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד מבנה משרדים שלם בשטח של כ-2,750 מ"ר, וכן חניות. הסכם השכירות נחתם ל-6 שנים עם אופציות הארכה ל-15 שנים נוספות. דמי השכירות בפארק בבניינים קיימים דומים נעים סביב ה-65-75 ש"ח למ"ר. בפארק העסקים קיסריה פועלות כ-230 חברות המעסיקות יותר מ-10,000 עובדים ומנהלים.

חברתABB" ישראל" השייכת לתאגיד הבינ"ל ABB היא מהחברות המובילות בעולם בטכנולוגיה ובחדשנות ופורצת דרך בתחומי החשמל, ההינע, האוטומציה והרובוטיקה ומעורבת בפרויקטי התשתית הגדולים במדינה כמו המוביל הארצי, נמלי התעופה והים ותשתיות החשמל.

מיקי קליגר, יו"ר החברה לנכסי קיסריה, מציין כי עסקת ABB ישראל מגלמת את התנופה הנמשכת של פארק העסקים החכם של קיסריה גם במהלך שנת הקורונה. "הבעת האמון בנו היא תעודת כבוד לעובדי הפארק ומנהליו. ABB ישראל מצטרפת לשורה של ענקיות בינלאומיות כגון אינטל, מדטרוניק, אדוארדס, דקטלון ואחרים שבחרו אף הן להקים את פעילותן בפארק העסקים החכם שלנו בשנה האחרונה".

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה, בירך על חתימת ההסכם וציין: "גם בשנה מורכבת שכזו אנחנו ממשיכים בבנייה ותכנון של מעל ל-50,000 מ"ר של בנייני משרדים, הייטק ותעשיות עתירות ידע בשני חלקי הפארק ובנוסף בניה ותכנון של כ-100,000 מ"ר מרכזים לוגיסטיים מהמתקדמים בישראל. הבחירה של ABBישראל בפארק העסקים החכם שלנו בקיסריה היא מקור גאווה עבורנו. נתמיד בשידרוג הפארק החכם שלנו ב"סטנדרט קיסריה" ונמשיך להוות סביבת העבודה והעסקים הטובה והחכמה בישראל".

רונן אהרון, מנכ"ל ABB ישראל מציין: "המעבר למבנה חכם בפארק העסקים של קיסריה מבטא את המצוינות של החברה בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות והקיימות. במבנה החדש נטמיע את שלל הטכנולוגיות הדיגיטליות של ABB בתחום של בקרת מבנה, התייעלות אנרגטית ועמדות טעינה חשמלית לרכבי החברה. במבנה החדש יוקם מרכז הדרכה והדגמה של מוצרי החברה בתחום המכשור, האנליטיקה, ההינע והרובוטיקה שיאפשר לנו לשרת טוב יותר את לקוחותינו".

את העסקה הובילו רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה, ואורן זילברשטיין, מנהל אגף המניבים בחברה לנכסי קיסריה, יחד עם עורכי הדין גליה שפיגל זיסקינד וטל לוי ממשרד טולצ'ינסקי שטרן מרציאנו.

  • עוד באותו נושא:
  • קיסריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully