וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן המתווכים? הבשורה המהפכנית של עולם הנדל"ן

Get Key, מיזם הנדל"ן החדש, מציע מודל לפיו במקום עמלה יש תשלום קבוע ואין "טיילת בדירה". Get Key - שמה סוף לעמלת התיווך, שוברת את הכלים, משנה את שיטת התשלום ומקפיצה את עולם הנדל"ן למאה ה-21

גט קי. יחצ,
סוף לתיווך הישן? GetKey/יחצ

Get Key מיזם הנדל"ן של המאה ה-21 מציע פלטפורמה חדשנית וראשונית בישראל, המשלבת טכנולוגיה ומודל פעילות מהפכני למכירה וקניית נכסים. Get Key טוענת כי מעתה תוכלו לחסוך עמלת תיווך ולהסתפק בתשלום קבוע לכל עסקה ומצד המוכר בלבד.

מדובר במיזם נדל"ן הכולל סיורים וירטואליים בדירות לסינון ראשוני יעיל ומהיר, צילום דירות בתלת מימד על ידי צוות מקצועני וציוד מתקדם, מקצועני נדל"ן ושירות מוקפד באחריות. אחרי כשנה של פיתוח קונספט, בניית תכנית עסקית, פילוח ובחינה מדוקדקת של השוק ומתוך שנים של ניסיון בתחום העסקים, הנדל"ן וההייטק חברו היזמים ורד ישראל, רם האס וטל מלנבוים למיזם הנדל"ן Get Key שעומד לשנות את הענף מהקצה אל הקצה באמצעות שינוי שיטת התשלום שיוזיל משמעותית את עלות עסקאות הנכסים הפרטיים והמסחריים בישראל, המשלב חשיבה על צרכי המוכרים, חיסכון בזמן, בטרטור ובעיקר בכסף, טכנולוגיה חדשנית ומחשבה פורצת דרך.

לא מעט אנשים בישראל חושבים ובצדק שאין שום סיבה ששוק הנדל"ן לא יתנהל אחרת ועדיין יהיה רווחי, מספק, יעיל ומקצועי עבור כל הצדדים המעורבים, הרצון בשינוי מוצדק וזאת בדיוק הסיבה ש-Get Key הוקמה, להקפיץ את עולם הנדל"ן למאה ה-21:

  • מינימום תשלום: לא עוד עמלה שנתונה למשא ומתן, אלא תשלום קבוע, שחל על המוכרים בלבד. זה מאפשר לחשב מראש הוצאות עתידיות וגם הופך את הסכום על סגירת העסקה לסכום שניתן לעמוד בו, בוודאי בתקופה בה כל סכום כסף הוא מהותי. שיטת התשלום כוללת תשלום ראשון שווה לכל נפש לכניסה לשירות ובמידה ונחתמת עסקת מכר התשלום עליה הוא קבוע ועומד על 5,000 שקלים כולל מע"מ על מכירת דירה עד 150 מ"ר (נתונים נוספים בטבלה בהמשך).
  • מקסימום טכנולוגיה: הסיור הווירטואלי, שנעשה בנכס באמצעות ציוד חדשני ועל ידי צלם של Matter Israel, מאפשר לכל הצדדים חיסכון בזמן. למוכר הוא מהווה סנן יעיל שחוסך "טיילת" בבית ומאפשר להראות את הדירה לקונים רציניים בלבד. לקונים מאפשרת הפלטפורמה באתר לחסוך זמן בנסיעות, סיורים ופקקים כך שהסינון של הדירות, לפחות הראשוני, נעשה מהבית ובזמן שלהם ומאפשר להתעכב על כל פינה ואפילו למדוד בלי להרגיש אי נוחות.
  • מקסימום רווח: Get Key מציגה את הדרך בה תמיד רציתם שעסקת קנייה או מכירה של נכס תראה: ישר ולעניין - פשוטה, ידידותית למשתמש, מקצועית ומחיר קבוע לעסקה.
  • כתובת האתר - https://getkey.online/
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully