וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררות: שראל מכרה קומת משרדים ב-20 מיליון שקל

25.2.2021 / 9:32

החברה חתמה על הסכם למכירת קומת משרדים שלמה בשטח של 1,700 מ"ר + חניות במרכז העסקים היוקרתי sbc שאת בנייתו היא מסיימת בימים אלה ברחוב הגביש, באזור התעשייה פולג בנתניה. עלות העסקה היא כ-20 מיליון שקל

מנכ"ל שראל אבי בוסקילה. עופר וקנין,
מנכ"ל שראל אבי בוסקילה/עופר וקנין

חברת 'שראל' רושמת הצלחה גדולה בפרויקט אותו בנתה. החברה חתמה על הסכם למכירת קומת משרדים שלמה בשטח של 1,700 מ"ר + חניות במרכז העסקים היוקרתי sbc שאת בנייתו היא מסיימת בימים אלה ברחוב הגביש, באזור התעשייה פולג בנתניה. עלות העסקה היא כ-20 מיליון שקל.

פרויקט SBC הוקם בסמוך לבניין הקיים של שראל והוא כולל 21,000 מ"ר. הבניין האיכותי ברמת בנייה גבוהה מאד הנו בן 10 קומות והוא מהווה חלק אוטונומי ממתחם של חברת שראל, המשתרע על שטח של 19 דונם הכולל מרכז לוגיסטי מהחדישים בעולם הלוגיסטיקה לתרופות וציוד רפואי. במרכז ימוקמו משרדי חברת שראל והאכלוס שלו צפוי בחודשים הקרובים. לאחר מכירת הקומה נשארו עוד 4 קומות למכירה בקומות שלמות או חצאי קומות בלבד, דבר המבטיח מיעוט דיירים בבניין ואווירה נוחה בהתאם לשוכני הבניין.

חברת הענק סופרגז אנרגיה שרכשה את הקומה בשלמותה עתידה להעביר לבניין את המטה הראשי של החברה. השיווק של יתר הקומות נמשך ולדברי בכירים בשראל מתקיים כעת מו"מ עם מספר חברות מתחומי הטכנולוגיה, האנרגיה והפרמצבטיקה על רכישתן.

יו"ר שראל, שלמה גרופמן התייחס לרכישה ואמר: "אני שמח שחברות מובילות במשק מצטרפות לפרויקט SBC האיכותי. ההתפתחות של אזור התעשייה פולג בכלל והמתחם של חברת שראל בפרט לא נעלמה מעיניהם של מנהלי חברות גדולות במשק הישראלי והם מגלים בו עניין רב. בין היתר בשל המיקום האסטרטגי סמוך לכביש החוף , לתחנת רכבת ספיר והמחירים האטרקטיביים יחסית לעיר ת"א. שוק המשרדים אינו משופע בתקופת הקורונה בעסקאות חדשות גדולות ואכן זהו הישג נדל"ני לשני הצדדים, הישג המצביע על האטרקטיביות של בניין שראל ומיקומו. תודה מיוחדת למשרדי עורכי הדין, משרד יגאל ארנון ומשרד גולדפרב זליגמן אשר ליוו את המו"מ המשפטי".

מנכ"ל שראל אבי בוסקילה: "מנהלי חברות גדולות מרגישים בנוח שהניהול של הבניין יופקד בידיה של חברת שראל שהיא חלק בלתי נפרד מהפרויקט וההנהלה שלה תאכלס חלק מהבניין. קיבלנו מראש החלטה אסטרטגית על מכירת קומות שלמות או חצאי קומות לחברות איכותיות כדי לשמור על איכות חיים גבוהה וסביבת עבודה נוחה ואחרת לכל החברות שיאכלסו את הבניין".

  • עוד באותו נושא:
  • שראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully