וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה חדשה: קבוצות רכישה למערכות אנרגיה סולארית

23.2.2021 / 23:47

45 משפחות מכפר ויתקין השלימו עסקה בשווי כ-2.5 מיליון שקל, על מנת ליהנות מהכנסה פאסיבית בעתיד: "מערכת סולארית על הגג מעניקה תשואה דו ספרתית של מעל 15 אחוז"

תערוכת אנרגיה סולארית של אנרפוינט. יחצ,
עכשיו גם בקבוצות רכישה/יחצ

תופעה חדשה בענף התקנת מערכות אנרגיה סולאריות בבתים פרטיים - בעלי בתים מתארגנים לקבוצות רכישה משותפות של מערכות אנרגיה סולארית.

45 משפחות מכפר ויתקין במועצה האזורית עמק חפר התארגנו לאחרונה להקמת קבוצת רכישה משותפת להתקנת מערכות אנרגיה סולארית על הגגות מחברת אנרפוינט שהינה מהחברות המובילות בתחום התקנת מערכות סולארית על הגגות. השווי הכולל של העסקה מוערך בכ-2.5 מיליון שקל (עלות מערכת אנרגיה סולארית ממוצעת לבית פרטי היא כ-50,000 שקל).

ניר פלג מנכ"ל חברת אנרפוינט: "מערכת סולארית ממוצעת לגג של 90 מ"ר מניבה לבעל הבית הכנסה שנתית מוערכת של כ-14,000 שקל לשנה. תשואה דו ספרתית העולה על 15% והחזר השקעה העומד על כ-6 שנים".

פלג מציין עוד שבשנה האחרונה, בתקופת משבר הקורונה, חל גידול של כ- 80% בהתקנת מערכות סולאריות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם בבתים פרטיים וגם במשקים חקלאיים, מרכזים לוגיסטיים ומבני תעשייה. חברת אנרפוינט התקינה כ-1900 מערכות אנרגיה סולארית במגזר הפרטי והעסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully