וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גב-ים תקים את המפעל עבור רב בריח

23.2.2021 / 12:36

רב בריח תשכור אותו לתקופה של 25 שנים, בתמורה לסך של כ-11.5 מליון ש"ח בשנה (בגין חלקה של גב-ים בנכס - 70%): "תחום זה מהווה מנוע צמיחה נוסף ויציב ומסומן כאחד המוקדים העתידיים"

גב-ים מרחיבה את פעילותה בתחום התעשייה, ומתקשרת בעסקה משותפת משמעותית להקמת מפעל רב בריח באשקלון, בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר. גב-ים תקים את המפעל עבור רב בריח, אשר תשכור אותו לתקופה של 25 שנים, בתמורה לסך של כ-11.5 מיליון שקל בשנה (בגין חלקה של גב-ים בנכס - 70%).

הדמיית מפעל רב בריח. דורון הוק ו-evolve media,
הדמיית המפעל החדש של רב בריח/דורון הוק ו-evolve media

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "תחום זה מהווה מנוע צמיחה נוסף ויציב ומסומן כאחד המוקדים העתידיים, באופן שמחייב הקמת מרכזי לוגיסטיקה ותעשיה גדולים ומבוססי רובוטיקה. ההסכם שנחתם עם רב בריח מהווה צעד נוסף ומשמעותי של החברה בהשגת היעד האמור".

שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים רב-בריח מוסיף: "אני שמח וגאה על העלייה על הקרקע לבניית מפעל חדש בשטח של 41 אלף מ"ר של חדשנות וטכנולוגיה, שיביאו את רב בריח למכירות בכל העולם. גב-ים היא שותפה לדרך, שתתרום מניסיון של שנים רבות להשלמת הפרויקט ולהצלחת הבניה".

גב-ים תקים עבור רב בריח את המבנה, בשטח כולל של כ-41 אלף מ"ר, על גבי חטיבת קרקע של רב בריח בשטח של כ-55 דונם באזור התעשיה אשקלון. במסגרת השותפות, גב-ים תנהל ותממן את הקמתו של הפרויקט. עבודות ההתאמה במפעל תבוצענה על-ידי רב בריח ועל חשבונה, והיא תשכור את הנכס לתקופה של כ-25 שנה.

את רב בריח ייצגו בעסקה עו"ד יוסי כהן ואיתי רוזנברג ממיתר.

אבי יעקובוביץ'. אלדד רפאלי,
מנכ"ל גב-ים אבי יעקובוביץ'/אלדד רפאלי

עם השלמת הקמתו של המפעל, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023, יהיה חלקה של גב-ים בנכס - 70% וחלקה של רב בריח - 30%. רב בריח היא מיצרניות הדלתות והמיגון המובילות בישראל, בבעלות משפחת דונרשטיין (80%) ופועלים שוקי הון (20%).

לרב בריח נכון להיום כ-50 אלף מ"ר שטחי ייצור באשקלון, ברקן וכרמיאל. רב בריח מעסיקה כ-800 עובדים באשקלון, והמפעל החדש יוסיף כ-600 מקומות עבודה חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully