וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את בית החלומות שלכם בישראל. לא תאמינו איפה הוא

בשיתוף מגדל הצוק

16.3.2021 / 8:23

מגדל הצוק שוכן בלב שכונת פארק הים החדשה ומציע לכם דירות חמישה חדרים רחבות ומפרט טכני ברמה הגבוהה ביותר והכל במיקום מושלם ועם מרפסות ענקיות שמשקיפות אל הים. הזדמנות שאסור לפספס

בווידיאו: הכירו את מגדל הצוק היוקרתי בנתניה/עריכה: דפי מקל

מי מאיתנו לא חולם על דירה מפוארת עם נוף לים? עכשיו, זה גם אפשרי ומחכה בדיוק לכם.

הכירו את מגדל הצוק, מגדל יפהפה השוכן בלבה של שכונת פארק הים, השכונה החדשה המוקמת בנתניה, סמוך לחוף הים ובמרחק הליכה מהמרכז השוקק של העיר.

מגדל הצוק מציע לכם את כל מה שרק תרצו - בניין דירות יוקרתי ומושקע, במיקום מושלם ועם כל היתרונות שאתם מחפשים בדירה. במגדל הצוק תוכלו למצוא דירות חמישה חדרים מרווחות במיוחד, 133 מ"ר + 17 מ"ר של מרפסת, או 138 מ"ר + 17 מ"ר של מרפסת, כאשר כל המרפסות פונות לים. הכחול לא ייעלם לכם מהעיניים לרגע.

בכל דירה תגלו מפרט טכני ברמה הגבוהה ביותר, כולל מזגן אינוורטר משוכלל שמאפשר לכם שליטה על הטמפרטורה בכל אחד מהחדרים, ריצוף יוקרתי בשלל גוונים שונים, תריסים חשמליים, זיגוג כפול בחלונות, חדרי אמבטיה מרשימים, מטבח מלא וגם, דירות חכמות - עם האפשרות לשלוט בעזרת הסמארטפון בתריסים, בתאורה, בדוד, במיזוג ועוד.

כל דירה תהנה גם משתי חניות צמודות ומחסן תת-קרקעי, כאשר הבניין כולו מציע חוויה בחללים המשותפים, החל מלובי גבוה ומפואר המזכיר כניסה לבית מלון, דרך חדר עגלות ואופניים, חדר דואר פרטי לדיירים, מועדון דיירים לאירועים (כולל מטבחון) ואפילו חדר כושר מאובזר.

מגדל הצוק הוקם בשיטת הבנייה המודרנית ביותר הקיימת בעולם כיום ומיישם טכניקות שמשפרות בידוד אקוסטי ובידוד תרמי בדירות, כך שתוכלו לשלוט הן במצב הרעש והן בנושא החום/קור בדירה שלכם.

את כל הטוב הזה תוכלו למצוא כאמור בשכונת פארק הים, שתכלול פארק של 60 דונם, מבני חינוך משובחים ושלל שבילי הליכה ואופניים. או במילים אחרות - החוויה השלמה.

מחיר: החל מ-2.8 מיליון ש"ח

אכלוס - החל מאוגוסט 2021

דירת החלומות שלכם מחכה לכם במגדל הצוק - לפרטים נוספים לחצו כאן

התכנית/התמונות/ההדמייה/המצגים שבפרסומת להמחשה בלבד, אינם מהווים מצג מחייב מצד החברה וכפופים להיתר בנייה כדין. את החברה יחייב רק הסכם מכר חתום על נספחיו.

בשיתוף מגדל הצוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully