וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הריט סלע נדל"ן רכשה 4000 מ"ר מבנה תעשייה ביבנה

17.2.2021 / 15:19

סכום העסקה עומד על 21.5 מיליון שקל: "מדובר במיקום אסטרטגי ומתפתח הקולט עסקים רבים מתחום התעשיה והלוגיסטיקה הנאלצים להתפנות מאזורי התעשיה בעיר תל אביב יפו, חולון וראשל"צ לאור האצת הבנייה למגדלי משרדים"

גדי אליקם ושמואל סלבין. יחצ,
שמואל סלבין, גדי אליקם ואלי בן חמו/יחצ

קרן ריט סלע נדל"ן בניהולם של המנכ"ל גדי אליקם והיו"ר שמואל סלבין, ממשיכה להתרחב ומדווחת על עסקה לרכישת מבנה תעשיה בעיר יבנה בתמורה לסך כולל של 21.5 מיליון שקל. החברה שמשקיעה בנכסי נדל"ן מניבים, מרחיבה ומגוונת את פורטפוליו הנכסים שלה הכולל בין השאר שטחים המיועדים לפעילות לוגיסטית, המהווים את מנוע הצמיחה העתידי של הנדל"ן המניב.

הנכס בשטח בנוי של כ-4,000 מ"ר כולל 28 מקומות חנייה, נמצא באזור עם ביקוש גדול לתעשייה ולוגיסטיקה, בו סלע נדל"ן מחזיקה כ- 17,000 מ"ר של שטחי תעשיה, מלאכה ואחסנה ונמצא באזור התעשיה הצפוני של העיר יבנה בתפוסה מלאה. ההכנסה הצפויה משכר דירה היא כ-1.53 מיליון שקל, המשקפת הכנסה ממוצעת של 33 שקלים למ"ר בחודש המהווה שיעור תשואה ברוטו של כ- 6.8% בשנה. (יש בשוק אינדיקציות לביקושים גבוהים מזה)

לדברי מנכ"ל סלע נדל"ן גדי אליקם: "אנו שמחים לדווח על הרחבת הפעילות הלוגיסטית של החברה בעיר יבנה, מדובר במיקום אסטרטגי ומתפתח הקולט עסקים רבים מתחום התעשיה והלוגיסטיקה הנאלצים להתפנות מאזורי התעשיה בעיר תל אביב יפו, חולון וראשל"צ לאור האצת הבנייה למגדלי משרדים. מדובר בנכס המותאם לפעילות תעשייתית ונמצא במרכז פעילות הליבה של החברה ומהווה המשכיות יישום האסטרטגיה של החברה, שהינה רכישת נכסי נדל"ן מניבים בעלי פוטנציאל השבחה משמעותי על ידי העלאת שיעור התפוסה ושיפור תזרים ההכנסות מהנכס".

לאחרונה דיווחה סלע נדל"ן על גיוס של 80 מיליון שקלים מנכסים ובניין בהנפקת מניות פרטית. הבעת אמון זו נעשית מיד לאחר שבעלי המניות של סלע הביעו ברוב עצום את תמיכתם בהמשך המעמד של החברה כקרן ריט.

סלע קפיטל נדל"ן היא קרן להשקעות במקרקעין (REIT) אשר מחזיקה ב-36 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של 455,000 מ"ר ו-161,000 מ"ר של שטחי חניה. נכסי החברה מושכרים לכ-500 שוכרים וכוללים בנייני משרדים, שטחי מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה, תחנות תדלוק, מלון ומקבץ דיור. היקף הנכסים המניבים של החברה מסתכם ב-3.4 מיליון שקל ונהנים משיעור תפוסה גבוה של
כ-96%. שווי השוק של החברה הוא כ- 1.4 מיליארד שקל.

את המוכרת ייצגו עוה"ד מאיר הולנדר ודפנה סירוטה הולנדר.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully