וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של אזור שער הצפון וקריית אתא

10.2.2021 / 13:59

מתחם לעיצוב הבית הצפוי להיפתח בחודשים הקרובים, מתחם משרדים רחב היקף הצפוי להיפתח בשנה הבאה, מיקום אסטרטגי על צירי תנועה מרכזיים ותחנת רכבת שצפויה להיפתח בשנים הקרובות - אזור קניון שער הצפון משלים את המהפך מאזור תעשיה למוקד מסחרי מרכזי

מתחם שער הצפון. יחצ,
מתחם שער הצפון/יחצ

עד לפני מספר שנים היה אזור התעשייה של קריית אתא מאופיין במפעלים ובעסקים קטנים ובינוניים שהעניקו לרוב שירותים לתושבי העיר בלבד, אך בשנים האחרונות עובר האזור אשר זכה מאז לשם "מתחם שער הצפון" ,מהפך אשר החל עם פתיחתו של קניון שער הצפון בשנת 2014 ובו סניף ענק של איקאה, חיבור אשר יצר מרכז קניות ייחודי וראשון מסוגו בארץ. כעת, לצידו של הקניון המתפרס על פני 60 אלף מ"ר, צפויים להיפתח מספר מוקדי משיכה אזוריים שיהפכו את המתחם למרכז עיצוב, בילוי ופנאי מרכזי של אזור הצפון.

בחודשים הקרובים יושק מרכז שכן לעיצוב הבית "רד דיזיין" אשר עתיד לכלול מספר רב של חנויות ומותגים מתחומי הריהוט ופתרונות העיצוב לבית, מה שיהווה תוספת משמעותית ומשלימה לסניף "איקאה" הענק הפועל במתחם. בין המותגים וחנויות המתוכננות סניף טולמנ'ס, אולם תצוגה של חברת רצף ועוד. זאת לצד סניף רחב ממדים של ענקית הקרמיקה חזי בנק הצפוי להתפרס על פני שטח של 1800 מר' והקמתו כבר החלה בחודשים האחרונים.

בשנים הקרובות צפויים כמה מהלכים משמעותיים נוספים אשר עתידים גם הם לחזק את מעמד המתחם בהם מגדל משרדים בשטח של 3000 מר' אשר כבר אושר לבניה וצפוי להיפתח במהלך שנת 2022, ותחנה מרכזית של הרכבת הקלה שתושק בשנים הקרובות על הציר של נצרת - לב המפרץ מה שיאפשר גישה נוחה וישירה למתחם לאלפי תושבי הצפון מידי יום.

מיקומו האטרקטיבי של המתחם על צירי תנועה ראשיים ובינעירוניים (כביש 772 כביש 6, כביש 22 עוקף קריות) הפכו אותו למרכז ברמת ביקוש גבוהה מצד יזמים עם אפשרויות צמיחה משמעותיות שהופך אט- אט לשער כניסה למטרופולין הצפוני ובו שפע של אפשרויות ומרכזי קניות, זאת בנוסף להיותו מנוף כלכלי רב חשיבות לעיר ולתושבי הצפון.

עשרות אלפי מבקרים מדי יום

הצמיחה הכללית במתחם עתידה להשפיע ישירות על מספר המבקרים בקניון שער הצפון, אשר כבר נהנה מעניין מצד יזמים ומשקיעים אשר עתידים לפתוח עסקים חדשים בניהם רשת המסעדות האסייתיות TATAMI המצליחה אשר משיקה סניף על שטח של 230 מר' הכולל אזור ישיבה חיצוני ופנימי. סניף נוסף ראשון מסוגו של ענקית הסטוק לעיצוב הבית "ג'מבו" המציעה ריהוט, אקססוריז, טקסטיל ועוד בסניף אשר מתפרס על שטח של 900 מר'. אופטיסטור - חנות מותגי המשקפיים והאופטיקה, מותג האופנה SIS בחנות צפונית ראשונה, חנות הציוד לבישול ולאפייה "פוד אפיל", מתחם קעקועים ופירסינג זאת לצד מותגים נוספים שעתידים להצטרף בתקופה הקרובה.

מאחר aקניון שער הצפון הוא הפרויקט היחיד במתחם המשלב מסעדות ודוכני מזון בחודשים הקרובים צפויה הקמת שדרת מזון חדשה הכוללת קשת קולינרית רחבה ואזורי ישיבה המשלבים פינות משפחתיות ופינות מותאמות ילדים. אלו עתידים לשרת את עשרות אלפי המבקרים הצפויים לבקר במתחם מידי יום.

"קניון שער הצפון שמח להרחיב את נבחרת המותגים של הקניון. דווקא בתקופה זאת אנו מעריכים את האמון הרחב שהקניון מקבל מצד יזמים ואנשי עסקים בולטים, אשר בוחרים להשיק ולהרחיב את פעילותם תחת שער הצפון. צירוף המותגים החדשים במגוון הקטגוריות הינו חלק מאסטרטגיה כוללת של הרחבת אפשרויות הבילוי לצד תמהיל מגוון ועדכני של מותגים ורשתות מתחומי האופנה, הפנאי ועיצוב הבית", מסכם דותן שלום מנכ"ל הקניון.

  • עוד באותו נושא:
  • קניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully