וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רום כנרת מציעה: הנחה של 100 אלף שקל למחזיקי דרכון ירוק

10.2.2021 / 9:21

במסגרת טרנד ההנחות למתחסנים, מציעה הקבוצה את ההנחה המשמעותית ביותר: 100 אלף שקל על רכישת דירה בפרויקט סי טאוור בבת ים. המחיר ההתחלתי לפני הנחה: 2.18 מיליון שקל

סי טאוור בת ים של רום כנרת. יחצ,
מקדמים את ההתחסנות. סי טאוור בבת ים/יחצ

טרנד ההנחות למתחסני הקורונה הגיע גם לעולם הנדל"ן, עם ההנחה המשמעותית ביותר עד כה. קבוצת רום כנרת נכסים והשקעות מקדמת את מבצע החיסונים בישראל ומציעה ללקוחות שהתחסנו ויציגו דרכון ירוק הנחה של 100,000 שקל על רכישת דירה בפרויקט היוקרתי SEA TOWER 5 בפארק הים על חוף ימה של בת ים.

פרויקט SEA TOWER של קבוצת רום כנרת כולל 5 מגדלים יוקרתיים עם נוף ראשון לים בשכונת פארק בים בבת ים. המגדל החמישי והאחרון בפרויקט SEA TOWER 5 כולל 22 קומות ומציע דירות 3,4,5 חדרים ופנטהאוזים עם 82 דירות בפרויקט. המגדל היוקרתי, שעוצב על ידי רן בלנדר אדריכלים, מציע SKY LOBBY בקומה ה-17, הכולל בריכה, מועדון כושר ומועדון לדיירים עם נוף המשקיף לחוף ימה של בת-ים ולפארק.

באתר החברה מפרסמים למכירה רק דירות של 4 ו-5 חדרים, כשהמחיר ההתחלתי עומד על 2.18 מיליון שקל עם מינימום של 1.1 מיליון שקל במימון עצמי.

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל קבוצת רום כנרת נכסים והשקעות מסר: "אנו גאים להירתם לקידום מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה ומציעים הטבה מיוחדת וחד פעמית ללקוחות שהתחסנו ויציגו דרכון ירוק הנחה של 100 אלף שקל על רכישת דירה בפרויקט סי טאואר 5 בשכונת פארק הים בבת ים. אנו מאמינים שככל שהציבור הישראלי יתחסן ברובו זאת האפשרות הטובה ביותר עבור מדינת ישראל לצאת ממשבר הקורונה בכלל ולענף הנדל"ן להתגבר על התקופה הקשה. אני קורא למנהלים נוספים במשק הישראלי להצטרף ליוזמה הזאת ולעודד את הציבור הישראלי להתחסן נגד נגיף הקורונה."

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully