וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקרו נדל"ן ממשיכה להעמיק את פעילותה במתחם יצחק שדה

9.2.2021 / 15:56

רכשה יחד עם יובלים, הפניקס וסיטי בוי קרקע בשטח של דונם בתמורה ל-73 מיליון שקל; בכוונת החברות לאחד את המגרש עם מגרשים אחרים שנרכשו במתחם ולהקים פרויקט בעירוב שימושים בשטח כולל של כ-80 אלף מ"ר

מתחם יצחק שדה. אקרו נדלן,
מתחם יצחק שדה של אקרו נדל"ן/אקרו נדלן

אקרו נדל"ן, בשיתוף עם הפניקס ויובלים וסיטי בוי רכשה קרקע בשטח של דונם ברחוב מנחם בגין, בצלע המערבית של מתחם יצחק שדה. הקרקע נרכשה ממנהל מקרקעי ישראל ומבעלים פרטיים בתמורה ל-73 מיליון שקל.

בכוונת החברות לאחד מגרש זה עם מגרשים אחרים שנרכשו בשנים האחרונות במתחם: הראשון הוא מגרש בשטח של 2,626 מ"ר (B4) אותו רכשה אקרו עם הפניקס באוגוסט 2019, בתמורה לכ-211.2 מיליון שקל. שני המגרשים הנוספים נמצאים בבעלות חברת יובלים. השטח הכולל של ארבעת המגרשים עומד על כ-7 דונם. בכוונת החברות לקדם תב"ע עפ"י תא/5000 לכ-80 אלף מ"ר של מגורים, מלונאות, משרדים ומסחר בפרויקט בן שני מגדלים. המגרשים ממוקמים בצמוד לתחנת הרכבת הקלה, הממוקמת על ציר תנועה משולב קרליבך-החשמונאים ומנחם בגין.

לאקרו נדל"ן פעילות ענפה במתחם יצחק שדה החדש. לפני כשבועיים רכשה החברה קרקע בשטח של 7 דונם בפינת הרחובות מנחם בגין ומאזה, בתמורה לכ-340 מיליון שקל, ובכוונתה להקים על שטחה בניין מגורים בן 42 קומות. כיום, מאפשרת התב"ע הקמה של כ-270 יחידות דיור, אך החברה בוחנת אפשרות להגדיל את זכויותיה במתחם באופן משמעותי. היקף המכירות המוערך עומד על למעלה ממיליארד שקל.

בשנת 2018 זכתה אקרו, גם הפעם בשיתוף עם הפניקס ויובלים, במכרז ענק לרכישת שלושה מגרשים צמודים במתחם. המגרשים, המתפרסים על שטח כולל של כ-10,400 מ"ר, ממוקמים בצומת הרחובות המסגר ו-1185 (רחוב חדש המחבר בין המסגר ודרך מנחם בגין, ומהווה המשך ישיר לרחוב מאז"ה). השותפות מקדמת בימים אלה תב"ע עפ"י ת"א/5000 לכדי כ-133 אלף מ"ר בשימושים מעורבים, 75% מהם בייעוד לתעסוקה ומסחר והיתרה למגורים. בכוונת החברות להקים במתחם שלושה מגדלים בני 40 קומות כל אחד.

משנת 2018 השקיעה אקרו ביחד עם שותפים מעל מיליארד שקל ברכישת קרקעות במתחם הסיטי החדש. בנוסף לרכישות אלה, החברה מקימה במתחם את מגדל "אלפא" שיכלול כ-120 דירות וכ-200 חדרי מלון עסקים ואת מגדל המשרדים "מגדל אקרו נדל"ן" בהיקף של 37 אלף מ"ר, אשר צפוי להתאכלס בתחילת הרבעון השני של השנה.

מתחם הסיטי החדש יכלול 14 מגדלים, שביניהם מחבר פארק פנימי שיתפרש על פני שטח של כ-21 דונם. בשולי הפארק תוקם שדרת בתי קפה, מסעדות, חנויות בוטיק, מרכזי קניות, ספורט ובילוי. דיירי ואורחי המתחם ייהנו מנגישות תחבורתית קלה ונוחה, הן ברכב והן בתחבורה ציבורית. למתחם תוכננו יציאות וכניסות חכמות ונוחות לכל הכיוונים, לכלי רכב ואופניים. בנוסף, במתחם החלו בהקמת תחנות הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה. לאחרונה אף פורסם כי הסתיים שלב חפירת המנהרות בתוואי הקו האדום, וכי העבודה מתקדמת לפי התוכניות.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully