וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל פרויקט ייצוב גדות לאורך נחל הירקון ושיקום סכר שבע טחנות

8.2.2021 / 14:41

בימים אלו רשות נחל הירקון סיימה את שיקום הגדות בשפך הירקון כדי למנוע את המשך שחיקתן ולטובת בטיחות המבקרים והמטיילים באזור. כמו כן, רשות הנחל נערכת להתחיל בעבודות נוספות במספר מוקדים נוספים באזור בני דן במטרה לשקם ולייצב את גדות הנחל

אתר 7 טחנות. יחצ,
אתר 7 טחנות/יחצ

רשות נחל הירקון הודיעה היום (שני) על תחילת פרויקט שיקום גדות לאורך הנחל ועל שיקום ותיקון סכר שבע טחנות. כידוע, גדות הנחל זקוקות לשיקום ותחזוקה בעקבות בלייה טבעית לאורך השנים. רשות נחל הירקון אמונה על תחזוקה שוטפת של אפיק הנחל וגדותיו לכל אורכו, החל ממקורות הירקון בגן הלאומי בתל אפק ולכל אורך 28 הקילומטרים עד לשפך הירקון בנמל תל אביב יפו.

בימים אלו רשות נחל הירקון סיימה את שיקום הגדות בשפך הירקון כדי למנוע את המשך שחיקתן ולטובת בטיחות המבקרים והמטיילים באזור. כמו כן, רשות הנחל נערכת להתחיל בעבודות נוספות במספר מוקדים נוספים באזור בני דן במטרה לשקם ולייצב את גדות הנחל.

לקראת האביב, רשות נחל הירקון תחל לבצע עבודות שיקום בסכר שבע טחנות. הסכר משמש כיום כנקודת המעבר המשמעותית ביותר בין רמת גן לתל אביב יפו, וכאתר בילוי המושך אליו מאות אלפי מבקרים בשנה. עבודות השיקום תתבצענה תוך מתן דגש על המשך מעבר מבקרים קבוע ובטיחותי על גבי הסכר, ותכלולנה פירוק אבנים קיימות בשיפוע הסכר, ביסוס יסוד בתוך קרקעית הנחל במורד הסכר, ובנייה מחדש של חיפוי האבן בשיפוע הסכר. רשות נחל הירקון תקפיד על שיקום סביבתי ונופי ואף תבצע שיקום אקולוגי של ה"אי" על מנת להכשירו כבית גידול לבעלי חיים ובעלי כנף.

רשות נחל הירקון מזמינה את כל בית ישראל להגיע ולהנות מנחל הירקון וממגוון האוצרות האקולוגים החבויים בו.

  • עוד באותו נושא:
  • הירקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully