וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוגים זכתה במכרז להקמת 157 יחידות דיור ברמת גן

1.2.2021 / 15:00

בהתאם לתכנית החלה על המקרקעין של הפרויקט, מיועדים המקרקעין לבנייה רוויה למגורים, באופן שעל המגרשים האמורים לעיל ניתן להקים ארבעה בנייני מגורים, שניים מהם בני 14 קומות ושניים מהם בני 5 קומות

מיכל גור מנכ"לית אלמוגים. יחצ,
מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים/יחצ

חברת אלמוגים, שבשליטת (כ-76%) מריו זוזל ועמי בר-משיח ובניהולה של מיכל גור, מדווחת היום (יום שני 1 בפברואר 2021) כי, זכתה יחד עם חברת יוסי אברהמי בחלקים שווים (50%), במכרז במסלול מחיר מופחת, של רשות מקרקעי ישראל, שמספרו תא/459/2019 ברמת גן, להקמת 157 יחידות דיור מתוכן 66 במחיר מופחת ו- 91 בשוק החופשי, אשר יוקמו על על שני מגרשים ששטחם הכולל הוא כ- 6,085 מ"ר.

בהתאם לתכנית החלה על המקרקעין של הפרויקט, מיועדים המקרקעין לבנייה רוויה למגורים, באופן שעל המגרשים האמורים לעיל ניתן להקים ארבעה בנייני מגורים, שניים מהם בני 14 קומות ושניים מהם בני 5 קומות.

בתמורה לחלקן בקרקע בפרויקט תשלמנה החברות הזוכות לרשות כ- 141.9 מיליון שקל (ללא מע"מ), והוצאות פיתוח בסכום כולל של כ- 16.2 מיליון שקל. בשלב זה, אין ביכולת החברה להעריך את העלויות הצפויות להקמת הפרויקט ואת רמת הרווחיות הצפויה שכן מדובר באומדנים כלליים, הערכות ראשוניות ותחשיבים פנימיים בלבד.

בכוונת אלמוג בניה לממן את חלקה בתשלומים לרשות ובהקמת הפרויקט מהון עצמי ומימון בנקאי אשר היקפו ותנאיו לא סוכמו נכון למועד דוח זה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully