וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן להרים ירוקים, פחות לאספלט

27.1.2021 / 8:51

יחד עם המודעות הסביבתית הגוברת הגיע גם הצורך לברוח מהבטון העירוני המחניק. מספר פרויקטים ברחבי הארץ מציעים נופים שמבליטים יותר את השמיים הכחולים והירוק מאשר את הכבישים והמבנים שמסביב. והדובדבן: זה יעלה לכם הרבה פחות כסף

אשדר ברחיש. בן רוטשטיין,
פרויקט אשדר בחריש. לראות עמוק לתוך הירוק/בן רוטשטיין

בשנה החולפת, בין סגר לסגר, הצורך בטבע התעצם בקרב רוכשי הדירות והיזמים מעידים כי הביקוש למרפסות גדולות הפונות לנוף גבר, לצד הדרישה לפארקים ירוקים מתחת לבניין. לדברי סיון היללי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קרדן נדל"ן, רוכשים רבים שואלים בבואם למשרדי המכירות על כיווני הדירה ומה הנוף הנשקף מבעד לחלון.

"בסגרים, אנשים הבינו כי הם קמים בבוקר, יוצאים מחדר השינה אל הסלון ושם נשארים עד הערב והם חייבים קצת אוויר בין לבין. השנה החולפת חידדה את הצורך בנוף וכיצד בהייה בשמיים כחולים והאופק האינסופי של הים, עושים טוב ומעודדים את הנפש". החברה מציעה למכירה בפרויקט "גלי כרמל" שהחברה מקימה בטירת הכרמל ופונה לרכס הכרמל הירוק או לים, דירות 4 חדרים (96 מ"ר + 16 מ"ר מרפסת) החל מ-1.345 מיליון שקל, דירות 5 חדרים (115 מ"ר + כ 19 מ"ר מרפסת) החל מ-.1.49 מיליון שקל, וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים יוקרתיים.

קרדן גלי כרמל. אפיק לגזיאל,
פרויקט גלי כרמל/אפיק לגזיאל

מזה שנים, יותר ויותר שטחים עירוניים מתמזגים עם שטחים פתוחים וכך נוצר מרקם הומוגני המשלב נוף מהמרפסות לשטחים פתוחים לצד פיתוח סביבתי מושקע סביב הבית. חברת אשדר מקבוצת אשטרום, הבונה את פרויקט "אשדר חריש" בשכונת הפרחים בחריש, מציעה קו ראשון לחורשת תל זאבים הצמודה לעיר הכוללת אתר ארכאולוגי. רחלי בריזל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת אשדר מקבוצת אשטרום מספרת כי הנוף בחריש הוא יוצא דופן ומהווה מוקד משיכה עבור משפחות המחפשות קרבה לטבע ואת האפשרות לנוח תחת צילו של עץ, מבלי להזיז את הרכב הפרטי, "חריש, שעדיין שומרת על מחירים אטרקטיביים בהשוואה לסביבה, מציעה לרוכשים נוף שהינו חלק מהמרחב הציבורי, אפשר להגיד כמעט פרטי, של הבניין". החברה מציעה למכירה דירת 5 חדרים בפרויקט (118 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת) עם נוף לשמורת הטבע ולאכלוס מיידי או עד קיץ 21, במחיר של החל מ-1.27 מיליון שקל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אשדר חריש. יחצ,
פרויקט אשדר חריש/יחצ

בנתניה, הידועה ברצועת החוף המבוקשת לצד שכונת האגם הנחשבת, טבע יש בשפע ובהתאם הביקוש גובר מתמיד מאז פרוץ הקורונה. סיון פרץ, סמנכ"לית שיווק ומכירות של בוני התיכון מדגישה "נתניה מזמן כבר לא עיר רק של משקיעים ותושבי חוץ. אנחנו רואים יותר ויותר מתעניינים מהמרכז המבינים שנתניה מציעה להם סביבה אורבנית בשילוב של ים וטבע, גישה לאטרקציות העירוניות הכוללות מרכזי בילוי ומסחר רבים, והכל במרחק 20 דקות מתל אביב". פרויקט VISTA של חברת בוני התיכון, ממוקם מול חוף הים הדרומי של נתניה, בסמוך לשמורת האירוסים וכולל 106 דירות במגדל בן 27 קומות. בפרויקט נותרו למכירה דירות אחרונות, בנות 5 חדרים (130 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת) החל מ 2.6 מיליון שקל.

פרויקט ויסטה נתניה של בוני התיכון. בוני התיכון,
פרויקט ויסטה בנתניה/בוני התיכון

אם כבר יש ביקוש לטבע ופחות אספלט ואין כזה בנמצא, קבוצת גבאי החליטה לייצר כזה. הקבוצה מתכננת להקים את מתחם המגורים הייחודי "המייסדים" בהוד השרון. פרויקט ייחודי מאוד בנוף המגורים בישראל, באזור היוקרתי של העיר שיתפרש על פני כ-50 דונם ובו ייבנו כ-18 בנייני בוטיק בני 3 ו-4 קומות וסך הכל כ-300 יחידות דיור, שכולם, ללא יוצא מהכלל, יהיו נטועים ויישובים בתוך פארק שופע ירוק ללא גישה לרכבים.

אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי מסבירה כי הקבוצה החליטה לבנות בפרויקט בנייני בוטיק נמוכים, על מנת לשמור על הציביון הכפרי והפסטורליות של האזור ולאפשר קו נוף ישיר לטבע לכל הדיירים. "הכניסה לחניות תתבצע מסביב עם חניון תת קרקעי, מה שמאפשר לנו להשקיע ניכרות בפיתוח הסביבתי ולבטל את הכבישים בתוך המתחם. הבנו כי ישנו צורך בקרב רוכשי הדירות להרגיש הכי בטבע, אך במרחק נגיעה מלב העיר והשירותים הקהילתיים. כל הבניינים יהיו מוקפים ירוק ובמקום צפירות של מכוניות, דיירי המתחם ישמעו רק ציוץ ציפורים". במתחם יוקם פארק עם עצים ומשטחים ירוקים, שבילי אופניים, פינות ישיבה, מתקני כושר, אזור משחקים ועוד. הפרויקט נמצא במקום אסטרטגי אשר יחובר לפארק ביוזמת וקידום העיריה המתחבר לפארק הוד השרון ובו האגם האקולוגי. בפרויקט יהיו מגוון דירות רחב מ-3 ועד 6 חדרים כאשר תחילת המכירות מתוכננות לראשית הרבעון השני של שנת 2021.

הדמיית מתחם מייסדים הוד השרון. איוולב מדיה,
מתחם המייסדים בהוד השרון/איוולב מדיה

"אם בעבר אנשים קנו דירת 3 חדרים ומרפסת, היום אנחנו רואים כי הביקוש הוא לדירות גדולות יותר עם מרפסות רחבות ידיים או גינות", מסבירה אורטל ליבר, סמנכ"לת שיווק ומכירות של רוטשטיין נדל"ן, "מאז פרוץ הקורונה, אנשים מרגישים חנוקים בין 4 הקירות שלהם ומחפשים לנשום, לרדת לפארק מתחת לבניין ולתת לילדים להוציא אנרגיות. בהתאם, בבואם לקנות דירה, הם מבקשים ומתעניינים באפשרויות הללו, הרבה יותר מבעבר", מסכמת ליבר. חברת רוטשטיין מקימה את פרויקט FREE, מתחם מגורים פרטי של 6 בנייני בוטיק בני 3 קומות ובהם 66 יחידות דיור, בשכונה החדשה הצפונית של פרדסיה.

המתחם כולו משתרע על פני 11,500 מ"ר והפרויקט הינו היחיד שיבנה בקו ראשון לפרדסים המלאים עצי תפוזים של היישוב. המתחם הינו שילוב של יוקרה וטבע, כאשר לצד שמירה על המאפיינים ה"שרוניים" של אווירה שלווה וירוקה, נבנים בנייני בוטיק נמוכים המאפשרים קו נוף ישיר לאופק השופע ירוק וטבע. במתחם יוקם פארק גדול בו יהיו שבילי אופניים, מתקני משחק, ספורט, אזורי מדיטציה ועוד. החברה מציעה למכירה דירת גן אחרונה (130 מ"ר + 200 מ"ר גינה) החל מ-2.8 מיליון שקל וכן מיני פנטהאוז 5 חדרים החל מ-2.445 מיליון שקל. אכלוס צפוי במהלך ספטמבר 2021.

פרדסיה. דורון בלקין,
פרויקט FREE בפרדסיה/דורון בלקין

אנשים נהגו לוותר על הנוף לטובת חדר בשל השיקול הכלכלי, כיום העדיפות היא לנוף ובפריפריה אפשר להשיג את שניהם מבלי להתפשר. אמיר כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של י.ח דמרי מדגיש "הקורונה הולידה מודל עבודה חדש ויצרה מציאות בה אנשים עובדים מהבית בערך אותו זמן כמו שהם עובדים מהמשרד, מה שהניע אנשים לחפש וליצור לעצמם תנאים אופטימליים לעבודה מהבית. רוכשי דירות הבינו כי לא חייבים לגור בצנטרום של הפיילה ואפשר לקנות דירות גדולות יותר, המשקיפות לנוף ירוק ומציעות חיים ברמה גבוהה, באותו מחיר של דירה קטנה בלב תל אביב ובמרחק של 45 דקות בלבד".

דמרי בקרית גת. רואי בן ענת,
פרויקט דמרי בקרית גת/רואי בן ענת

חברת י.ח דמרי מקימה את "דמרי כרמי גת", מתחם מיוחד בקריית גת הכולל מגדל מגורים יוקרתי בן 26 קומות ושני בנייני בוטיק המציעים דירות 3, 4 ו־5 חדרים, כולם צופים למרחבי נוף פתוח וטבע. בסביבת המתחם מרכז מסחרי, פארקים ירוקים, מוסדות חינוך ומרכזי תרבות. השכונה מציעה איכות חיים ייחודית והיא מרוחקת כ- 45 דקות בלבד מתל אביב. החברה מציעה למכירה דירות 3 חדרים במחיר של החל מ-1.13 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully