וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

157 יחידות נמכרו במכירה המוקדמת באונו פארק

24.1.2021 / 13:33

גינדי החזקות מכרה במכירה מוקדמת 157 יחידות דיור לחברי המועדון במתחם החדש אונו פארק בקרית אונו צומת סביון. יוצאת במכירה לקהל הרחב עם מלאי מוגבל של 60 דירות

אונו פארק. יחצ,
סביר להניח שההסתערות תמשיך. אונו פארק/יחצ

גינדי החזקות מדווחת כי במהלך השבועיים האחרונים מכרה 157 יחידות דיור לחברי המועדון של החברה במתחם אונו פארק, המוקם בשכונת המגורים החדשה בקרית אונו- צומת סביון. החברה יוצאת כעת במכירה לקהל הרחב עם מלאי מוגבל של 60 דירות אחרונות במחירי פריסייל מיוחדים.

טרם המכירה לקהל הרחב יצאה החברה במכירה שקטה לחברי המועדון שלה ונהנתה מביקושים יוצאי דופן והצלחה חסרת תקדים של 157 יחידות דיור שנמכרו תוך שבועיים בהיקף מכירות של 408 מיליון שקל. מחירי הדירות הממוצעים הינם; דירות 3 חד' במחיר ממוצע של 2.1 מיליון שקלים, 4 חדרים במחיר ממוצע של 2.5 מיליון שקלים ודירות 5 חדרים במחיר ממוצע של 2.7 מיליון שקל.

שכונת אונו פארק החדשה מוקמת בסמוך לצומת סביון ומדובר בסנונית הראשונה של שכונת הענק שתקום בשנים הקרובות בקרית אונו יחד עם שכונת האקליפטוס (תל השומר) שעתידה לקום. מדובר ב- 4,500 בתי אב, 21 דונמים של פארקים, מוסדות חינוך חדשים, קריה אקדמית ומתחם בילוי עסקים ופנאי שמוקם בסמיכות לכביש 461.

החברה, שרכשה את הקרקע בחודש יולי האחרון, מקימה ארבעה בניינים בני 11-13 קומות בסך הכול 232 יחידות דיור בפרויקט כולו. החברה צופה כי התחלת הבנייה תחל ב-6 חודשים הקרובים וזמן הביצוע המשוער הוא כ-3 שנים מתחילת העבודות. החברה הודיעה כי מיד בסיום הסגר תחל את המכירה לקהל הרחב ל-60 דירות האחרונות במחירי פריסייל מיוחדים.

רוני טננבאום, סמנכ"לית השיווק בגינדי החזקות: " הופתענו לגלות כי חברי מועדון רבים זיהו את הפוטנציאל הגדול ורכשו 157 דירות בתקופה כל-כך קצרה, זאת על אף רוח התקופה שפוקדת אותנו. אני בטוחה שאנשים נוספים יצטרפו במהרה לחברי המועדון ויהנו מההזדמנות הגדולה לדירה בשכונה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully