וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרת הישוב קיבלה היתר בנייה לפרויקט בוורשה

24.1.2021 / 8:48

החברה החלה בביצוע פרויקט Aura Vita בהיקף של כ-600 יחידות דיור בפרושקוב, סמוך לוורשה, בפולין. היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-153 מיליון שקל, היקף המכירות הצפוי נאמד בכ-190 מיליון שקל

ורשה. ShutterStock
ורשה הפכה לאחד מיעדי ההשקעה המבוקשים באירופה/ShutterStock

הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, ממשיכה להרחיב את הפעילות בתחום היזום למגורים.
החברה הודיעה כי קיבלה היתר בנייה ותחל השבוע בביצוע שלב א' של פרויקט Aura Vita בהיקף של כ-600 יחידות דיור בפרושקוב, בסמוך לורשה, בפולין. בפרויקט יוצעו יחידות דיור בנות 2, 3 ו-4 חדרים, דירות סטודיו ודירות גן, בשטח שבין 28 ל-97 מ"ר.

הקרקע נרכשה בתחילת 2020 תמורת כ-33 מיליון שקל. היקף ההשקעה בהקמת הפרויקט צפוי להסתכם בכ-153 מיליון שקל. הכשרת הישוב צופה כי היקף המכירות יסתכם בכ-190 מיליון שקל, המשקף רווח חזוי של כ-37 מיליון שקל, ושיעור רווחיות של כ-20%.

פרושקוב היא אחת הערים המתפתחות ביותר בפולין, ומושכת אליה תושבים חדשים עם תשתית מפותחת, חינוכית ומסחרית, כמו גם ספורט ובילוי, מה שהופך את האזור לפופולרי ומייצר עניין רב. העיר נמצאת בסמוך מאד לורשה, ומחוברת אליה ברשת כבישים ורשת רכבות מהירות, ומתאימה למשפחות המחפשות לגור בסמיכות לעיר הגדולה, אולם בדירות גדולות יותר ובאזור כפרי וירוק יותר.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "אנו פעילים בתחום הייזום למגורים בפולין מזה שנים רבות, בהצלחה רבה, ומסרנו עד היום למעלה מ-2,000 יחידות דיור. הכשרת הישוב החליטה אסטרטגית להרחיב את הפעילות בתחום הייזום למגורים בישראל ובפולין. בישראל, אנו כבר בונים במיקום מרכזי בחולון 235 יחידות דיור בפרויקט של התחדשות עירונית. בעוד כחודשיים נתחיל לבנות ברחוב ליסין בתל-אביב (סמוך לכיכר המדינה) פרויקט נוסף של התחדשות עירונית. בשנים האחרונות יצרנו צבר משמעותי של אלפי יחידות דיור פוטנציאליות בתחום ההתחדשות העירונית באזורי ביקוש, והפכנו להיות שחקן מוביל בתחום. לצד זה, התחלנו כעת את פרויקט פרושקוב בפולין בהיקף של כ-600 יחידות דיור, ואנו מצפים לקבלת היתרים נוספים על קרקעות בבעלותנו בוורשה".

  • עוד באותו נושא:
  • ורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully