וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להקמת המרכז הרפואי-סיעודי הגדול בישראל: שינוי תב"ע

21.1.2021 / 12:13

הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, פועלת בימים אלו להשלמת עדכון תב"ע (אשר אושרה בוועדה המקומית) במגדל B ב'קמפוס הכשרת הישוב' במתחם BBC בבני ברק, שמיועד להקמת מרכז גריאטרי-סיעודי ורפואי. המגדל צפוי להתנשא לגובה של 20 קומות

מרכז סיעודי בני ברק. יחצ,
המרכז הסיעודי בבני ברק/יחצ

הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, פועלת בימים אלו להשלמת עדכון תב"ע (אשר אושרה בוועדה המקומית) במגדל B ב'קמפוס הכשרת הישוב' במתחם BBC בבני ברק, שמיועד להקמת מרכז גריאטרי-סיעודי ורפואי, משולב תעסוקה, הגדול והחדש ביותר בישראל. המגדל צפוי להתנשא לגובה של 20 קומות ולהשתרע על שטח של כ-55 אלף מ"ר.

שינוי התב"ע יאפשר הקצאת כ-500 מיטות אשפוז (במקום 1,000 מיטות בתכנון המקורי) במרכז הסיעודי-גריאטרי על שטח של כ-20 אלף מ"ר, בעוד יתרת השטח תהיה מיועדת לשימושים רחבים של משרדים, מרפאות, מכללות, שיהיו מיועדים להשכרה.

לאחר שינוי התב"ע, שצפוי להסתיים במחצית הראשונה של שנת 2021, יוקם הפרויקט שיהיה מיועד להשכרה, בשיתוף עם שוכר אסטרטגי למרבית השטח, כאשר כבר בימים אלה מנהלת החברה מו"מ עם מספר גורמים ציבוריים ופרטיים בתחום. נכון להיום, הושלמה בניית המרתפים והחניון והפרויקט זמין לתחילת הקמה, בכפוף להוצאת היתר בנייה כמקובל.

מגדל B בקמפוס הכשרת הישוב הינו ייחודי. מצד אחד הוא קרוב ביותר לתחנת בן-גוריון של הרכבת הקלה שהקמתה צפויה להסתיים עוד בטרם סיום הקמת הפרויקט. במקביל, הנכס הוא נדל"ן מניב רפואי, וגם חברות שיבקשו לשכור את בניין B לשימוש כבניין משרדים, יוכלו להינות מגודל הקומה האיכותי והגדול שהינו כ-2,700 מ"ר (לעומת קומות של 1,200 עד 1,600 מ"ר במרבית בנייני המשרדים), ובכך לייצר עבורן ועבור עובדיהן סביבת עבודה איכותית.

משבר הקורונה מחדד את הצורך בהקמת נדל"ן המיועד למרפאות, לחלופות אשפוז, ולצרכים רפואיים. בעוד רבים מהמבנים באזור המרכז נבנו לפני עשרות שנים, המרכז הרפואי הייחודי שתקים הכשרת הישוב צפוי להיות חדש ומודרני ולענות על הביקושים ההולכים וגדלים לצורך זה והצפי להמשך הגידול לכך בשנים הבאות.

לאור המיקום הארקטיבי, צפוי כי את הבניין יאכלסו הן מרפאות מובילות של קופות החולים, לצד חדרי רופאים ומרכז רפואי, וכן חברות שירותים וחברות חדשנות מעולמות הרפואה והביו-טק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully