וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט מוצלח להגשמה בפרויקט ברנדייס ברעננה

21.1.2021 / 15:14

תהליך רכישת חלקם של המשקיעים בפרויקט הושלם בהצלחה: "שמחים לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם בשורה משמחת עבור המשקיעים שלנו"

עופר מרום. יחצ,
עופר מרום/יחצ

קרן השקעות הנדל"ן "הגשמה" מסכמת בימים אלה את מכירת חלקת של משקיעי הגשמה
בעסקת Buy Out בפרויקט 'ברנדייס' רעננה בישראל. תודות להישגי המו"מ מול חברת היזם 'רותם-שני', תהליך רכישת חלקם של משקיעי הגשמה בפרויקט הושלם בהצלחה יתרה. עוד דווח כי ההשקעה בפרויקט ברעננה הסתיימה מכ-14 חודשים לפני הזמן הצפוי בתכנית העסקית.

בפרויקט 'ברנדייס' נבנית שכונת מגורים יוקרתית בלב רעננה, הנחשבת למובילה בתחומי החינוך, הבטיחות ואיכות החיים. מתחם הפרויקט כולל חמישה מבנים בשטח של כ-6 דונם, סביב גינה גדולה ונהנה מנגישות גבוהה לצירי תנועה מרכזיים ומקרבה למרכזי קניות, מוסדות חינוך, ספורט ותרבות. האת הפרויקט מובילה החברה היזמית 'רותם-שני', שרק לאחרונה דווח כי השלימה הנפקה ראשונית של מניותיה בבורסה, בשווי של 120 מליון שקל.

תגובת עופר מרום, מנכ"ל קרן הגשמה: "אנו גאים לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם בשורה משמחת עבור ציבור המשקיעים שלנו. גם בעיתות מורכבות מעין אלו, הנותנות אותותיהן על המשק המקומי והגלובלי, אנו רושמים את סיומו המוצלח של שיתוף הפעולה עם חברת 'רותם-שני' וגאים לקחת חלק בדרך שעברה עד להנפקתה בבורסה. אסטרטגיית ההשקעה של הגשמה בפרויקטים בישראל , שקיבלה רוח גבית לאור משבר covid19, ממשיכה להוכיח עצמה. בשנה הקרובה אנו צפויים ליהנות מפרות השקעה נוספים של הגשמה בפרויקטים שונים בארץ ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully