וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה קורונה? נתון מכירות חסר תקדים לאפריקה ישראל

6.1.2021 / 14:02

אפריקה ישראל דיווחה על 584 בקשות רכישה ב-2020, 127 מהן ב-DUO תל אביב, בחודש וחצי האחרון בלבד. היקף המכירות: 652 מיליון שקל

פרויקט דואו אפריקה ישראל. יחצ,
הדמיית פרויקט דואו של אפריקה ישראל/יחצ

אפריקה ישראל מגורים (AFRE) מציגה נתון מכירת דירות חסר תקדים בשנת 2020. בדיווח לבורסה של החברה מהבוקר (6.1.21) צוין כי במהלך השנה החולפת התקשרה החברה (בעצמה ו/או באמצעות חברות בשליטתה) בהסכמי מכר ביחס ל- 426 יחידות דיור באתרים שונים של פרויקטים של קבוצת החברה (לרבות פרויקטים משותפים ביחד עם צדדים שלישיים), בהיקף כספי כולל של לא פחות מ- 940 מיליון ש"ח (כולל מע"מ באתרים שונים של הפרויקטים האמורים).

בנוסף, למועד הדו"ח, תלויות ועומדות בקשות רכישה (שטרם הבשילו לכדי הסכמי מכר) ביחס ל- 158 יחידות דיור באתרים שונים של פרויקטים של קבוצת החברה (לרבות פרויקטים משותפים ביחד עם צדדים שלישיים), בהיקף כספי כולל של כ- 723 מיליון ששקל (כולל מע"מ באתרים שונים של הפרויקטים האמורים). מתוך אלה, 127 בקשות (מתוך 277 יח"ד בבניין הראשון שבשיווק ) בפרויקט היוקרה DUO Tel Avivשבמתחם סמל דרום (בו מחזיקה החברה בכ- 52% מהזכויות), בהיקף כספי כולל של כ- 652 מיליון ש"ח. הישג יוצא דופן בהתחשב במחיר הגבוה של הדירות בפרויקט ובמשך הזמן הקצר של כחודש וחצי בו שווקו יחידות אלו.

פרויקט DUO Tel Aviv, פרויקט היוקרה של אפריקה ישראל מגורים, ממוקם במפגש הרחובות אבן גבירול, ארלוזרוב ובן סרוק בתל אביב. מדובר באחד הפרויקטים המשמעותיים שצפויים לקום בישראל השנים הקרובות, שיכלול צמד מגדלים מרהיבים בני 50 קומות ובהם 668 יחידות דיור בנות 2-5 חדרים ופנטהאוזים בקומות הגבוהות. הפרויקט יציע לדייריו שלל שירותים ופינוקים דוגמת בריכת "אינסוף" (Infinity Pool) חיצונית, הכוללת בריכת פעוטות, מרחבי ישיבה ושיזוף, שמירה 24/7, מועדון כושר, 12,000 מ"ר שטח מסחר, גישה נוחה להצטלבות שני קווי רכבת קלה, מוקדי תרבות בילוי ופנאי, מסעדות ובתי קפה, פארק הירקון, נמל תל אביב, חוף הים ועוד שלל שירותים בטווח ה-500 מטר. הפרוייקט עוצב על ידי ארכיטקט העל אבנר ישר מ-"ישר אדריכלים" ובעיצוב הפנים של הפירמה המובילה כיום בישראל -"אורלי שרם אדריכלים". פיתוח המתחם, כולל בנית 2 המגדלים ושטחי המסחר, צפוי להניב לאפריקה ישראל מגורים הכנסות בהיקף של כ- 1.9 מיליארד ₪ (לא כולל חלק השותפים).

בימים אלה הפרוייקט נמצא בשלבים מתקדמים של עבודות דיפון וחפירה וצפוי לצאת למכרז קבלן ראשי במהלך השנה, בהיקף של כמיליארד שקל. בחלק הצפוני של מתחם סמל, במפגש הרחובות ז'בוטינסקי, אבן גבירול ובן סרוק, צפוי לקום מתחם מגורים נוסף בו בניין בן כ-50 קומות לצד בניין מרקמי בן כ-9 קומות, כשחלק אפריקה ישראל מגורים במתחם זה יעמוד על כ-65%.

דן גינגיס, סמנכ"ל השיווק באפריקה ישראל מגורים: "העובדה שאנו יכולים היום לדווח על 127 בקשות ליחידות דיור בפרויקט יוקרה שבוצעו בזמן כה קצר מוכיחה פעם נוספת כי תכנון מוקפד, בנייה איכותית, דבקות בלתי מתפשרת בסטנדרטים גבוהים, בטחון אישי, מיקום מנצח, עיצוב אלגנטי בשילוב הנדסת אנוש חכמה, ושירותים נלווים - כל אלה גורמים לפרויקטי אפריקה ישראל מגורים להיות כה מבוקשים, לאורך שנים. אנו שמחים, נרגשים ומתחייבים להמשיך ולעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים בדרכנו להגשים לישראלים רבים את חלום חווית המגורים המושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully