וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקורונה: קרן הגשמה מדווחת על שלושה אקזיטים בארה"ב

29.12.2020 / 16:07

על אף משבר ה- Covid19 והשפעתו על שוק הנדל"ן האמריקאי, השלימה קרן הגשמה בהצלחה את מכירת הפרויקטים אטלנטה 25, Lafayette לואיזיאנה וקונרו2 טקסס בתשואות נאות

קו השמיים של יוסטון טקסס. ShutterStock
העיר צלחה את המשבר - והביאה תשואה יפה. יוסטון/ShutterStock

קרן השקעות הנדל"ן "הגשמה" מסכמת בימים אלה מכירה של שלושה פרויקטים בארה"ב. הפרויקטים אטלנטה 25, Lafayette לואיזיאנה וקונרו2 בטקסס, הם נכסי Multi Family. על פי הדיווח, מכירת הפרויקטים הסתיימה בהצלחה בעסקת Buy Out או מכירה לצד שלישי. עוד דווח כי הפרויקט באטלנטה והפרויקט בטקסס הסתיימו לפני הזמן הצפוי בתכנית העסקית.

עסקת אטלנטה 25 שבג'ורג'יה כללה רכישה, השבחה ומימוש של מתחם Multi Family הכולל 102 יחידות דיור ומשתרע על שטח של 21.7 דונם. הפרויקט נעשה בשיתוף החברה היזמית ארקאן קפיטל, הממוקמת בג'ורג'יה ומתמחה ברכישה וניהול של מתחמי דיור ברחבי דרום-מזרח, דרום-מרכז ומרכז ארצות הברית. פרויקט אטלנטה 25 ממוקם במטרופולין של אטלנטה, בירת ג'ורג'יה, הנחשבת לבירה הכלכלית של דרום-מזרח ארה"ב. העיר מהווה מרכז עסקי של מספר ענקי כלכלה אמריקאית מוכרים, כגון: קוקה-קולה, הום-דיפו, AT&T , דלתא איירליינס, UPS ועוד.

עופר מרום. יחצ,
מנכ"ל קרן הגשמה עופר מרום/יחצ

פרויקט Lafayette לואיזיאנה כלל רכישת קרקע, בנייה ומכירה של מתחם Multi-Family יוקרתי, המיועד לאוכלוסיית הגיל השלישי. הפרויקט התבצע בשיתוף עם חברה יזמית מקומית ASX Properties , המתמחה ביזום פרויקטים חדשים ורכישת נכסים קיימים להשבחה ולמימוש בדרום לואיזיאנה. המתחם כולל 174 יחידות דיור ב-5 בניינים בני 4 קומות, ומשתרע על שטח כולל של 6,000 מ"ר.

פרויקט קונרו2 שבעיר יוסטון בטקסס, הוא פרויקט שכלל רכישה, השבחה ומכירה של קומפלקס מגורים Multi-Family , הכולל 140 יחידות דיור בשיתוף החברה היזמית המקומית Augusta Real Estate Partners . בפרויקט מגוון שירותים לנוחות הדיירים, הכוללים בריכת שחייה, פארק לכלבים, מגרש משחקים, מגרש כדורסל ומועדון חברים.

יוסטון היא העיר הגדולה ביותר במדינת טקסס והרביעית בגודלה בארה"ב, ונחשבת למרכז הכלכלי של מטרופולין ענקי, השישי בגודלו בארה"ב. העיר המכונה "עיר החלל", נחשבת לעיר מובילה בעסקים, סחר בינלאומי, בידור, תרבות, תקשורת, אופנה, מדע, ספורט,טכנולוגיה, חינוך, רפואה ומחקר. בעיר שוכן אחד מנמלי הים הגדולים והפעילים בארה"ב, וממוקמות בה חברות גדולות בתחומי האנרגיה,האווירונאוטיקה והטכנולוגיה. זו אינה הפעם הראשונה שיוסטון צולחת משברים. בימי המשבר הכלכלי אשר פקד את ארה"ב, הפגינה כלכלת יוסטון ביצועים יוצאי דופן ודורגה כמובילה בסקרים שונים בפרמטרים של גידול במקומות עבודה, אבטלה נמוכה, צמיחה בתוצר, חוסן כלכלי ועוד. תשתית התחבורה בעיר חדשנית ומפותחת, ונמצאים בה שני נמלי תעופה מרכזיים, וכן מוסדות חינוך ותרבות ידועים.

עופר מרום, מנכ"ל קרן הגשמה: "אנו שמחים לציין את סיום השנה האזרחית עם שורת פרויקטים מוצלחים ולהמשיך להוביל את שוק השקעות הנדל"ן גם בתקופה מורכבת זו. בימים המאופיינים בתנאי אי וודאות באה לידי ביטוי חוכמת הניסיון של הגשמה בענף, לרווחת ציבור המשקיעים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully