וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקניות אונליין לקניות נדל"ן

29.12.2020 / 17:32

סוף שנה אחת ותחילת שנה אחרת עומדים בסימן התחדשות - גם בתחום הנדל"ן. המיזמים צצים כמו פטריות, ואולי זה הזמן לעשות שופינג, אבל יש כמה תנאים שצריך לעמוד בהם

ארבר 13 תל אביב. קבוצת גבאי,
פרויקט ארבר 13 בתל אביב/קבוצת גבאי

פרויקט נדל"ן לוקח זמן ויזם בוחן אותו לאורך כל שלביו. בהתאם להתקדמות הפרויקט (שלעיתים לוקח עשרות שנים עד שמגיע לרגע המיוחל של העבודה בשטח) כך גם נבחנות הנחות ותנאי תשלום אטרקטיביים. להבדיל מדירות רגילות של 3-4 חדרים, הדירות האחרונות בפרויקט הן לרוב דירות היוקרה ועל כן מחירן מלכתחילה גבוה במיוחד, כך שאם קונה מעוניין בהן, לשלב בו הוא יפנה ליזם יש חשיבות מינורית למעט אם נשארו במלאי או לא.

נתוני משרד האוצר, הלמ"ס והיזמים עצמם, מעידים על השנה החולפת כאחת מטלטלת אך למרות הכול, המכירות המשיכו כסדרן ואף נסקו, בעקבות הצורך שהתגבר להחזיק בית בבעלות. יעל סער, סמנכ"לית אנגלו סכסון תל אביב אומרת כי "פתאום לכל האנשים בארץ נמאס לראות את הבית שלהם. כל מי שהייתה לו דירה רצה מרפסת, מי שהייתה לו מרפסת, רצה גג או גינה, למעשה כולם רצו להגדיל את המרחב הציבורי בבית שלהם".

בעקבות הקורונה ועל אף המשבר הכלכלי, אנשים עדיין חיפשו לקנות בית והתקופה של סוף - תחילת שנה אזרחית, היא מועד שלרוב מזמין רבים למשרדי המכירות של היזמים, המודעים לתחושה ובהתאם מציעים מבצעים אטרקטיביים, הנמשכים גם לתוך ינואר. יזמים רבים מעידים כי לגובה ההנחה, הטבה או תנאי תשלום נוחים, יש הרבה מהמרכיב של הזמן, אך גם אלמנטים כמו חגים, חקיקות שונות או בחירות, תנודות השוק וכדומה - משפיעים על גובה ההנחות והמבצעים המוצעים.

קרית מוצקין. יחצ,
פרויקט קרית מוצקין/יחצ

לדברי אורטל ליבר, סמנכ"לית שיווק ומכירות של רוטשטיין נדל"ן: "כחברה הבונה ברחבי הארץ, עלות הקמת הפרויקט משוכללת בעלות הקרקע, הבניה ומחירי האזור ולכן ההבדל בגודל ההנחה בין האזורים הוא מינורי. יחד עם זאת, 10% הנחה ממחיר דירה באזורי הביקוש, אינו שווה ערך ל-10% הנחה לדירה בפריפריה כך ששווה לבחון כל פרויקט לגופו ולבוא ליזם כשידועים לכם מחירי השוק באזור ומה מחיר הקניה הגבוה ביותר שאתם יכולים לעמוד בו".

סיוון היללי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קרדן נדל"ן, המציעה מבצע סוף שנה בפרויקט קריית מוצקין עם דירות לאכלוס מיידי בפטור ממדד תשומות הבנייה, הטבות גמישות בקבלת משכנתא לרוכשים מחברת קרדן בלבד, "גם מחוץ לגוש דן, בונים פרויקטים למגורים בסטנדרט גבוה ומפנק, לא פחות מהמרכז ולעיתים אף יותר. הצעת המכר עבור דירות גדולות במחירים שווי ערך לדירות קטנות יותר באזורי הביקוש בטבעת הראשונה והשנייה סביב תל אביב. זהו שיקול שיש להתייחס אליו בכובד ראש כשבוחרים מקום לחיות בו ולא רק לגור".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרית אונו. יחצ,
פרויקט פרדס אונו של אשדר/יחצ

לדברי רחלי בריזל, סמנכ"לית שיווק ומכירות של חברת אשדר מקבוצת אשטרום, מועדי מכירות נמדדים במהלך השנה ובהתאם למעגל החיים של פרויקט, "בין לבין ישנן תקופות כאלו ואחרות, המביאות את היזם להחליט על תנאי תשלום שונים, הטבות ועוד, כך שיותר נכון לבחון את השלב בו נמצא הפרויקט ובהתאם לכך, לפנות אל היזם. סוף שנה אזרחית הוא בהחלט מועד שווה בחינה". חברת אשדר מציעה תנאי פריסייל בפרויקט "פרדס אונו" ודירות 5 חדרים מוצעות כעת למכירה במחיר של החל מ-2.79 מיליון שקל.

אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי, מדגישה כי חברות מוכרות את הדירות לאורך תקופה ממושכת. השיווק מתפרס על אורך חיי הפרויקט החל משלב התכנון לאחר אישורו הראשוני ("רכישת הדירה על הנייר") והתחלת הקמת הפרויקט - מהלך הבנייה, בפועל ולעיתים אף דירות אחרונות ימכרו בשלב האכלוס המיידי. כל שלב משווק באופן שונה: "מעגל החיים של כל פרויקט, מתפרס על פני תקופה ממושכת הטומנת בתוכה מועדים קלנדריים, המעוררים רצון להתחדש, כמו פסח, ראש השנה העברית והאזרחית. על כן, בהחלט ניתן למצוא באותם מועדים מבצעים ייחודים לאותה תקופה". קבוצת גבאי מציעה לכבוד סוף השנה מבצעים בפרויקטים שונים וכעת לדוגמה פותחת לשיווק דירות קטנות בפרויקט ארבר 13 שנמצא באזור יפו ופלורנטין ואכלוס בעוד כשנה בלבד, במסגרתו מוצעות דירות 2 עד 6 חדרים במחיר של החל מ-1.85 מיליון שקל לקומה 9, אשר מהווים תנאים אטרקטיביים.

הדמיה של פרויקט תיאודור הרצל 138. יחצ,
פרויקט תיאודור בתל אביב/יחצ

כפי שנהוג בתקופת החגים לפרסם בשמים, יש תקופות יותר פופולאריות למכירת דירות, אך במשך כל השנה אנשים קונים דירות שזהו מוצר שכולנו מחפשים, "בין אם להשקעה או מגורים", אומר שימי מלכה, סמנכ"ל שיווק ומכירות של קבוצת יובלים, המציעה מבצע בפרויקט תאודור בתל אביב, במסגרתו דירות 2 חדרים מוצעות למכירה החל מ- 2.450 מיליון שקל בתנאי תשלום של 20\80, "מי שהחליט לשים את כספו בנדל"ן מן הראוי שיבחון גם מה קורה בכלכלה, בממשלה, בעיר בה הוא מעוניין לקנות ועל פי כל הפרמטרים הללו ועוד, ידע להחליט האם העת היא הנכונה או ביכולתו לחכות. יש שרוצים לקנות מעכשיו לעכשיו והנחה של 10% יותר או פחות, לא תגרום להם לפוצץ עסקה. עם זאת, בסוף השנה כולנו עושים חשבון מה הלאה ולעיתים, מדובר גם בשדרוג רמת החיים וקניית דירה ראשונה או שדרוג קיימת", לדברי מלכה.

כמו במשא ומתן על חוזה טרום העסקה לעבודה חדשה, אם חשובה לכם הנחה - בקשו אותה מראש, רצוי אפילו להגיד מה הרף שלכם או אם חשוב לכם לקבל שדרוגים לדירה, בקשו אלה שהיזם מחובר להרבה ספקים המציעים לו הנחות גדולות יותר מאשר אלו שתקבלו אתם אם תגיעו לחנות, וכך שני הצדדים ידעו היכן הם עומדים טרם החתימה. סוף השנה מביא עימו את החשק להתחדש ולהשתדרג, וגם בתחום הנדל"ן, החברות יודעות זאת ומציעות מבצעים אטרקטיביים במיוחד, אך אם זה לא הזמן שידכם משגת, עקבו אחר המבצעים לאורך חיי הפרויקט.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully