וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייטריקס חתמה על עסקת שכירות משמעותית בגב-ים פארק העברית

28.12.2020 / 13:00

גב-ים חתמה על הסכם שכירות ראשון עם חד הקרן הירושלמי לייטריקס בפארק ההייטק גב-ים פארק העברית, המוקם בימים אלו בתחומי קמפוס ספרא בגבעת רם באוניברסיטה העברית. שכרה שטח של כ-16 אלף מ"ר, לתקופה של 10 שנים, בתמורה כוללת של כ-190 מיליון שקל

הדמיית גב ים פארק. משה צור אדריכלים,
הדמיית גב ים פארק/משה צור אדריכלים

באירוע מצומצם, תחת מגבלות הקורונה, שנערך בלשכת ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, ובמעמד מנכ"ל חברת גב-ים, אבי יעקובוביץ, מנכ"ל לייטריקס, ד"ר זאב פרבמן וסגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה העברית, ישי פרנקל חתמה חברת ההייטק הירושלמית לייטריקס על הסכם שכירות ראשון עם גב-ים בפארק ההייטק גב-ים פארק העברית, המוקם בימים אלו בתחומי קמפוס ספרא, גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים.

במסגרת ההסכם שחתמה לייטריקס, חברת הייטק ירושלמית שהוקמה על ידי בוגרי האוניברסיטה העברית, יוצרת מוצרים לעיבוד תמונה ווידאו, שכרה החברה שטח של כ-16 אלף מ"ר, לתקופה של 10 שנים, בתמורה כוללת של כ-190 מליון שקל (חלק גב-ים - 66% - כ-125 מליון שקל). עבודות הקמתו של גב-ים פארק העברית כבר החלו, והוא עתיד לכלול עם השלמתו, ארבעה בניינים בשטח כולל של כ-270 אלף מ"ר, על גבי עתודת קרקע של כ-30 דונם. ההשקעה הכוללת הצפויה בהקמתו של הפארק נאמדת בכ-1.4 מיליארד שקל. עם השלמת הפארק צפויים לעבוד בו כ-10,000 עובדים.

כחלק מהעסקה, שמה לייטריקס דגש רב על התכנון הסביבתי של המשרדים החדשים, כזה שישמר את סביבת העבודה הייחודית שמאפיינת אותה היום וכן ישתלב באופי הירוק של הקמפוס של האוניברסיטה: גינות ופינות חמד ירוקות, דקים ומרפסות רחבות ידיים ועיצוב פנים שמותאם לצרכי העובדים.

בספטמבר 2019 זכתה גב-ים במכרז הענק אשר קיימה האוניברסיטה העברית להקמת פארק עסקים לתעשייה עתירת ידע וניהולו, בקמפוס האוניברסיטה העברית, אשר נמצא בגבעת-רם, ירושלים, במסגרת עסקת קומבינציה עם האוניברסיטה. שיתוף הפעולה בין חברת גב-ים, בראשות המנכ"ל אבי יעקובוביץ, עיריית ירושלים והעומד בראשה, מר משה ליאון, הרשות לפיתוח ירושלים בראשות המנכ"ל אייל חיימובסקי והאוניברסיטה העברית בראשות הנשיא פרופ' אשר כהן, יצר מארג ייחודי שמביא שיתוף פעולה וסינרגיה בין מחקר אקדמי לתעשייה, תוך יצירת סביבת עבודה הולמת הייטק.

ד"ר זאב פרבמן. אייל מרילוס,
ד"ר זאב פרבמן/אייל מרילוס

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר בטקס חתימת ההסכם: "אנו נמצאים בטקס המרגש עם חברת לייטריקס שהיא חברת ההייטק הראשונה שנכנסת לבניין גב ים שהולך ונבנה בבירה. מבחינתנו החתימה היום היא הבעת אמון והבנה של השוק הירושלמי המתפתח בתחום ההייטק והביוטק. בשנים האחרונות אנו משקיעים רבות בעיר בתשתיות מותאמות להייטק בירושלמים ומפתחים את הכלכלה הירושלמית באותה נשימה. אני סבור כי היום הוא רק יריית הפתיחה ולייטריקס היא אחת מיני רבות שיצטרפו לתעשיית ההייטק הצומחת בירושלים. בהצלחה לכולם".

מדברי אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים: "אנו ניצבים היום במעמד חתימת הסכם השכירות הראשון בגב-ים פארק העברית, עם חברת לייטריקס. פארק שמשנה את פני ירושלים ומטביע חותמו על העיר. הפארק יכניס סטנדרט, מימד ורף חדשים וגבוהים לתעשיית ההייטק בירושלים ובישראל. אנו מסמנים את האוניברסיטה העברית בירושלים כמוקד ההייטק הבא של מדינת ישראל. גב-ים רואה בשותפויות האסטרטגיות עם המוסדות האקדמיים המובילים את הבשורה הבאה, שמפגישה את חברות ההייטק עם ההון האנושי הטכנולוגי האיכותי ביותר.

"בנוסף על הסכם השכירות עם לייטריקס, החברה מנהלת מגעים ראשוניים עם מספר חברות הייטק נוספות, אשר מעוניינות להיות גם הן חלק מהאקו-סיסטם הייחודי המוקם בימים אלו בגב-ים פארק העברית. הסכם זה נחתם בנוסף להסכמי שכירות משמעותיים אחרים שחתמה גב-ים בשבועות האחרונים - האחד עם אחת מענקיות ההייטק בעולם, בשטח של כ-30 אלף מ"ר בפארק מתם, ושני הסכמים נוספים עם החברות GEו-GM, בשטח כולל של כ-15 אלף מ"ר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אבי יעקובוביץ'. אלדד רפאלי,
אבי יעקובוביץ'/אלדד רפאלי

מדברי מנכ"ל לייטריקס, ד"ר זאב פרבמן: "לייטריקס נכנסת לאחת השנים המלהיבות והמאתגרות בתולדותיה, הקורונה והשלכותיה הן רק אחד מתוך האתגרים שעלינו לפצח. למרות הקורונה, המשכנו לגייס כוח אדם ולגדול משמעותית כשאר רק בשנה האחרונה גייסנו למעלה מ-150 עובדים. המשרדים החדשים הם השלב הבא ביצירת תחושת סיפוק ושביעות רצון של עובדי החברה והתאמתם ל-DNA של לייטריקס. אנחנו שמחים להיות הראשונים שמצטרפים לפרויקט המשמעותי הזה שמחזק אותנו כחברה, את האוניברסיטה ואת העיר ירושלים כולה".

מדברי סגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה העברית, ישי פרנקל: "פארק העברית עתיד להעלות את ירושלים על מפת ההייטק בישראל ולאפשר קשר פיזי ישיר ייחודי בין האקדמיה לתעשייה. לייטריקס, שכל מייסדיה הינם בוגרי האוניברסיטה העברית, נוסדה וצמחה בכפר ההייטק שבקמפוס אדמונד י. ספרא בגבעת רם והמעבר לפארק העברית יבטיח את המשך התפתחותה של החברה בצמוד לאוניברסיטה. אנו מאמינים כי בעקבות לייטריקס יצטרפו לפארק העברית חברות נוספות, נציגויות בינלאומיות וכמובן כל יתר החברות שפועלות כיום בכפר ההייטק אשר ימשיכו ליהנות מבוגרים מצויינים ומממשק איכותי ומקצועי למחקר פורץ הדרך המתקיים באוניברסיטה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully