וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו לחמניות: אפריקה ישראל מכרה 113 דירות בחודש אחד

17.12.2020 / 12:43

אינדיקציה לביקושים בנדל"ן: אפריקה ישראל מכרה 113 דירות בעקבות קמפיין שיווקי מוצלח, בסכום כולל של 250 מיליון שקל: "גאים לסגור שנה מורכבת עם היקפים כאלה"

פרויקט דירות של אפריקה ישראל סביוני גבעת שמואל. יחצ,
סביוני גבעת שמואל של אפריקה ישראל/יחצ

אפריקה ישראל מגורים יכולה לסכם את 2020 בשביעות רצון לאחר שסיימה השבוע מבצע מכירות וקמפיין שיווקי תחת הכותרת "דירה בוודאות". הקמפיין שהחל בחודש נובמבר האחרון וכלל קמפיין פרסומי ושלטי חוצות הביא לתוצאות יוצאות מן הכלל - בתוך 30 יום בלבד מכרה אפריקה ישראל מגורים 113 דירות. ההיקף הכספי של הדירות שנמכרו בין ה-11 לנובמבר ועד ה-11 לדצמבר עומד על סך כספי כולל של 250 מיליון שקלים. הקמפיין שיווק דירות במגוון פרויקטי החברה (לא כולל פרויקטDUO" " בתל אביב) ושכונות הסביונים בפריסה ארצית וכללה את התחלת המכירות הראשונה בפרויקט סביוני קטמון החדשה, שברחוב סן מרטין בירושלים.

מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מיכה קליין: "אנחנו גאים לסגור את שנת 2020, שנה מורכבת מבחינות רבות, עם סיכום היקפי מכירות אלו. המספרים מראים שלמרות משבר הקורונה הקשה, הביקוש בשוק הדיור קשיח, ההיצע מצומצם והרוכשים מבינים כי המחירים ממשיכים במגמת עלייה. בנוסף, אנו רואים שהמכירות נעשו ללא שחיקה של הרווחיות תוך כדי השבחת המחירים בחלק מהפרויקטים, מה שמעיד על העוצמה של השוק והחברה. גם בשנה הבאה, אפריקה ישראל מגורים תמשיך את הבניה במגוון פרויקטים, חדשים והמשכיים ברחבי הארץ בשכונות הסביונים , בדיור להשכרה בהתחדשות העירונית, בפיתוח המסחר והמשרדים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully