וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת משרדים: אסטרהזניקה חתמה על הסכם מעבר ל-O-Tech בכפר סבא

25.10.2020 / 10:13

הפרויקט, שמוקם ע"י חברת אושירה בעלות של כ-800 מיליון שקל, כולל שלושה בנייני משרדים בשטח של יותר מ-100 אלף מ"ר, ויכלול חברות בינלאומיות נוספות

מתחם O-TECH. אושירה,
מתחם O-Tech/אושירה

אסטרהזניקה, חברת התרופות הבריטית-שבדית, נמצאת בכותרות בחצי השנה האחרונה, בשל המירוץ למציאת חיסון לקורונה. בימים אלה חתמה חברת התרופות הגדולה בבריטניה על הסכם להעברת מטה המשרדים של החברה בישראל לקומפלקס O-Tech בכפר סבא, כששכרה 1,245 מ"ר בבניין B בקומפלקס.

AstraZeneca ישראל הוקמה בסוף שנת 2008 ומעסיקה למעלה מ-100 עובדים. לחברה נוכחות חזקה בתחום מחקר ופיתוח מדעי עם שותפויות ברחבי הארץ .החברה חתמה בשנת 2019 על מזכר הבנות עם רשות החדשנות הישראלית והתחייבה להשקיע ולתמוך במערכת האקולוגית הבריאותית בישראל. היא מצטרפת לשורה של חברות הייטק ביו טק ותרופות בינ"ל בקומפלקס O-TECH, בינן סודה סטרים, ריג'ס, פינסטרה, next insurance סגמנט טכנולוגיות נובו נורדיסק ואייטק מערכות ועוד.

פרויקט "O-TECH" הוא קומפלקס חדש לחברות הייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות, הכולל 3 בנייני משרדים, מרכז בילוי, בידור והסעדה בשטח של למעלה מ- 100,000 מ"ר. שווי הפרויקט כ-800 מיליון שקל.

אביב כהן מנכ"ל חברת "אושירה" המקימה בימים אלו את קומפלקס O-TECH :"זאת גאווה גדולה שהחברה התרופות הגדולה באנגליה והחברה המובילה בתחום פיתוח החיסון לנגיף הקורונה מצטרפת לקומפלקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully