וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניה סיבוס תהיה הקבלן המבצע של מגדל בסר בראשון לציון

12.8.2020 / 12:13

זהו פרויקט הדגל הראשון של קבוצת בסר בעיר. עלות ההקמה מוערכת בכ-300 מיליון שקלים. דניה סיבוס תבצע גם את פרויקט AFI Tech Park 2 בבוקרשט בהיקף של 41 מיליון שקל

הדמיה של פרויקט בסר ראשונים. Totem,
הדמיה לפרויקט החדש של בסר בראשון לציון/Totem

קבוצת לפידות, המחזיקה בדניה סיבוס, קבוצת הבנייה והתשתיות הגדולה בישראל, מדווחת היום (רביעי), כי דניה סיבוס תבצע עבור קבוצת ב.ס.ר את פרויקט הענק ב.ס.ר ראשון לציון, בתמורה ל-167 מיליון שקל.

פרויקט בסר ראשון לציון יוקם בסמיכות רבה לתחנת הרכבת משה דיין על המגרש המיתולוגי של אולם האירועים שמש אדומה במערב העיר. הפרויקט כולל 3 קומות של חניון תת קרקעי לכ- 380 מקומות חניה ומעליו קומת קרקע מסחרית ומגדל משרדים בין 18 קומות. סה"כ השטח הבנוי כולל מרתפים כ- 42,000 מ"ר. עלות ההקמה של כל הפרויקט כולל קרקע כ- 300 מיליון שקלים. הפרויקט בכללותו שווק לבעלי מקצועות חופשיים. הוצע היתר בניה לשלב א' להריסה דיפון וחפירה למרתפים וחברת דניה סיבוס תחל את הביצוע עד סוף חודש אוגוסט. הצפי לסיום הפרויקט הוא אוגוסט 2023.

כל שטחי המשרדים והמסחר שווקו ובנק הפועלים נבחר להיות הבנק המלווה של הפרויקט.
מחירי השיווק החלו מ- 7,500 שקל למ"ר. יתרון נוסף לפרויקט שבשכנות אליו יוקם חניון ציבורי עם כ- 3,000 מקומות חניה לבאי הרכבת". בנוסף, תבצע חברת הבת, דניה רומניה, עבור אפי אירופה מקבוצת אפי נכסים את פרויקט המשרדים AFI Tech Park 2 בבוקרשט, רומניה, הכולל בין היתר בניין משרדים בן 8 קומות מעל קומת הכניסה וכן 2 קומות חניון תת קרקעי, בשטח כולל של 36,000 מ"ר בתמורה לכ-41 מיליון שקל.

נחשון קויתי, הבעלים של קבוצת בסר, מסר: "הפרויקט שווק בזמן קצר הודות לחשיבות המיקום והנגישות הקלה לשני הכיוונים דרום וצפון וכן הסמיכות של דקות הליכה מתחנת הרכבת משה דיין. מחירי השיווק החלו מ- 7,500 שקל למ"ר . יתרון נוסף לפרויקט שבשכנות אליו יוקם חניון ציבורי עם כ- 3,000 מקומות חניה לבאי הרכבת ".

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס: "מגמת הצמיחה הנמשכת בצבר ההזמנות של דניה סיבוס במחצית הראשונה של 2020 מהווה עדות חזקה לערך הרב שיצרנו לאורך השנים בביצוע וייזום של פרויקטים מובילים בתחומי התשתיות, הנדל"ן המניב והנדל"ן למגורים. צבר העסקאות האדיר משקף במלוא העוצמה את הרוח הגבית לה אנו זוכים מבעלי השליטה החדשים, קבוצת לפידות בבעלותו של יעקב (לוקסי) לוקסנבורג ואלטשולר שחם, אשר מאפשרת לנו להמשיך בפיתוח עסקי, לצד שמירה על איתנות פיננסית חזקה, וזאת חרף התקופה הלא פשוטה בה מצוי המשק הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully