וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשק חוזר לשגרה: ליצור נזילות בעסק בעזרת הלוואה לכל מטרה כנגד נדל"ן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

12.5.2020 / 11:39

בעלי עסקים רבים זקוקים כעת לנזילות. אחת האפשרויות הבטוחות והיציבות לקבלת מימון לכל מטרה היא הלוואה כנגד שעבוד נכס. גמא, החברה הגדולה והמובילה בישראל במתן אשראי ושירותים פיננסיים לעסקים, מעניקה לעסקים את ההזדמנות למנף את הנכסים שלהם, ולצאת מהמשבר בהצלחה

יד ודפים אילוסטרציה. ShutterStock
גמא, המומחית במתן אשראי לעסקים, מציעה הלוואה עסקית לכל מטרה מגובה בנדל"ן לתקופה של עד 24 חודשים, על מנת שעסקים יוכלו לצלוח את משבר הקורונה/ShutterStock

הכלכלה הישראלית מתחילה לחזור לפעילות רגילה, בהדרגתיות ועם אמצעי הזהירות הנדרשים. כעת, כשבעלי עסקים מביטים קדימה באופטימיות ומעוניינים לחזור לפעילות שגרתית, רבים מהם זקוקים לנזילות ואשראי.

אחת הדרכים ליצירת נזילות באופן מיידי ובטוח היא קבלת הלוואה בגמא כנגד שעבוד של נדל"ן הנמצאים בבעלותכם כגון נדל"ן מסחרי, נדל"ן פרטי מניב, קרקעות למגורים ומסחר ועוד, אך לא כנגד דירת מגוריו של הלווה. גמא, המומחית במתן אשראי לעסקים, מציעה הלוואה עסקית לכל מטרה מגובה בנדל"ן לתקופה של עד 24 חודשים, על מנת שעסקים יוכלו לצלוח את משבר הקורונה בהצלחה ולנצל את ההזדמנויות העסקיות של התקופה הנוכחית בצורה הטובה ביותר.

מה הופך את הפתרון של גמא לאחת הדרכים הטובות ביותר לקבלת מימון והתמודדות עם אתגר החזרה לשגרה? ועל מה כדאי להקפיד כשמחליטים לשעבד נכס לטובת פעילות עסקית?

מינימום ביורוקרטיה, מקסימום מהירות

כשההנחיות והמציאות משתנות בכל יום, חשוב מאוד לקבל את האשראי באופן מהיר ככל שניתן, כדי להגיב ביעילות למצב בשטח ולנצל הזדמנויות בזמן אמת.

הליך בקשת ההלוואה של גמא הוא פשוט ויעיל, בעקבות יכולת חיתום גבוהה ומתקדמת והקפדה על מינימום ביורוקרטיה פנים ארגונית. בנוסף, גמא מציעה אישור מהיר של העמדת המימון, לצד שירות מקצועי והתאמה אישית של המימון לצרכים של העסק.

גמישות ותנאים מצוינים ליזמים ואנשי עסקים

חלק גדול מהיכולת של העסק לנצל את הנזילות לטובת חזרה לפעילות, נובעת מגמישות באחוזי המימון. כך, העסק מפיק את המרב מהמשאבים הקיימים שלו לטובת תחזוקת הפעילות וההתפתחות העסקית. גמא מציעה אחוזי מימון גמישים, וכל זאת בתנאים אטרקטיביים.

בין היתר, עסקים הלוקחים הלוואה דרך גמא זכאים ליציאה ללא עמלת פירעון מוקדם (בהתראה של 30 יום), הלוואות לטווח קצר ובינוני ובסדרי גודל שונים - החל מ-500,000 ש"ח ועד מיליוני שקלים. בנוסף, מציעה גמא גמישות באופן החזר ההלוואה, עם אפשרות להלוואת שפיצר, הלוואת בלון, הלוואת גרייס ואופציה לתשלום ריבית רבעונית במקום ריבית חודשית.

אחד היתרונות המשמעותיים של גמא הוא האפשרות להציע אשראי והלוואות כנגד נכסים גם לאנשים בגילאים מבוגרים של 70-80, אשר מתקשים לעתים להשיג מימון בשל גילם.

מבנים ירוקים אילוסטרציה. ShutterStock
אחד היתרונות המשמעותיים של גמא הוא האפשרות להציע אשראי והלוואות כנגד נכסים/ShutterStock

במימון לעסקים - חפשו גב כלכלי ושקט נפשי

אם אתם מנהלים עסק בישראל, רוב הסיכויים שאתם כבר מכירים את גמא, החברה הגדולה והמובילה בישראל במתן אשראי ושירותים פיננסיים לעסקים. החברה משרתת אלפי לקוחות, עסקים, חברות ורשתות מובילות כבר יותר משני עשורים. לחברה מחזור פעילות שנתי של יותר מ-29 מיליארד שקלים בשנה, עם תיק אשראי של כ-5 מיליארד שקלים ודירוג אשראי Aa3.

גמא מקבוצת הפניקס משמשת בית פיננסי לעסקים בישראל, עם שירותים הכוללים סליקת כרטיסי אשראי, ניכיון שוברי אשראי, התאמות כרטיסי אשראי, ניכיון שיקים, מימון ציוד, מימון ייבוא, פקטורינג, הלוואות ואשראי, וכאמור, מימון כנגד נדל"ן וקרקעות.

אם כן, התקופה הנוכחית מתאפיינת בחזרה זהירה לשגרה, דבר שדורש מעסקים רבים נזילות ואשראי למימון התחזוקה השוטפת של העסק וחזרה מוצלחת לפעילות. הפתרון היעיל, המהיר והבטוח ביותר לקבלת אשראי ומימון הוא ניצול המשאב היציב ביותר של העסק או בעליו - נכסי הנדל"ן שלו, באמצעות הלוואה עסקית לכל מטרה של גמא.

לפנייה לגמא ולקבלת אשראי מהיר וזמין היכנסו >>

נותן האשראי: גמא ניהול וסליקה בע"מ או גמא מימון אישי ישיר בע"מ. המימון אינו ניתן כנגד דירת מגוריו של הלווה. מתן ההלוואה בפועל הינו בכפוף לשיקול דעתה של החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן
לאתר מרכז הנדל"ן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully