וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט התמ"א 38 וייצמן 115- אחד הראשונים לקבלת היתר בין כיכר המדינה לפארק הירקון

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

22.5.2020 / 10:00

פרויקט תמ"א הריסה ובנייה (2/38) שמתוכנן לקום בין רחוב יהודה המכבי לפארק הירקון הופך שני מגרשים לבניין אחד בן 9 קומות, עם 38 יח"ד, מרפסות שמש, ממ"דים, מעליות ועוד. יזמית הפרויקט חברת ינושבסקי, חברה לחברת עיר נמל לשילוב זרועות נדל"ני שמביא תוצאות

פרויקט ויצמן 115 תל אביב. הדמיה - יח"צ,
הדמיה של פרויקט ויצמן 115 ששבו חברת ינושבסקי משמשת יזמית וחברה מבצעת/הדמיה - יח"צ

בימים אלו של חוסר וודאות, בין החזרה לשגרה לבין הקורונה, מנסים ענפי המשק השונים לפצות על ההפסדים, לשקם ולהתקדם. ענף הנדל"ן, שהוחרג והוכרז כענף חיוני למשק, ספג מהלומה פחותה משאר הענפים, אך גם הוא נאלץ להתמודד עם אי וודאות ושאלות.

המאמץ להמשכת הבנייה, בעיקר בתחום המגורים וההתחדשות העירונית, נועד כדי להבטיח בין היתר, שרוכשי דירות ודיירים לא יפגעו. למשל, מהארכת תקופת הבנייה או חלילה מהפסקת פרויקטים באמצע. לכן, זה בהחלט מעודד לראות שפרויקטים שונים ברחבי תל אביב ממשיכים להבנות.

דוגמה לכך הוא פרויקט התמ"א 38/2 וייצמן 115 ת"א, אשר מתוכנן להתחיל ביצוע כבר בספטמבר הקרוב. הפרויקט, אשר יבנה בקטע הרחוב שבין רחוב לואי מרשל לפארק הירקון - הוא אחד הראשונים שמקבל היתר להתחלת ביצוע ברחוב וייצמן.

הפרויקט יבנה על שטחם של שני מגרשים ובמקום שני בניינים שיהרסו, יוקם בניין אחד בן 9 קומות ו-38 דירות, מרפסות שמש, ממ"דים, מעליות, לובי חדיש וחדר אופניים לרווחת הדיירים. הקמתו של פרויקט כזה באזור מבוקש כמו הצפון הישן של תל אביב מביאה עמה רוח מרעננת לסביבה.

מרחב ייחודי בתל אביב

פרויקט וייצמן 115 ממוקם בסביבה נהדרת, מרחק קצר מכמה מהמוקדים המרכזיים ביותר של העיר. עם זאת, הפרויקט תוכנן כך שיספק לדיירים מרחבים פנויים רבים, פרטיים ומשותפים.

מיקומו של הפרויקט, בשכנות לבית הכנסת המרכזי "היכל משה" ובית הספר עירוני ד', מאפשר לקיים סביבו מרחב פנוי מבניינים גבוהים. מרחב נדיר זה, שלא יופר גם בעתיד, מייצר נוף עשיר, תחושה של פרטיות, וניצול תאורה טבעית. הבניין גם תוכנן בהתאם לעקרונות הבנייה הירוקה, במטרה לשמר אנרגיה ולחסוך באופן משמעותי בהוצאות מים וחשמל. הבנייה תכלול שימוש בחומרים ירוקים, מערכות חכמות ובנייה בעזרת חומרי גמר ידידותיים לסביבה, על פי התקן הישראלי לבניה ירוקה.

פרויקט וייצמן 115 משלב צרכים שונים של החיים התל אביבים. הדיירים נהנים מקירבה למוסדות חינוך, בתי ספר וגנים, הנמצאים במרחק דקות הליכה ספורות מהבניין. בתוך כמה פסיעות יוכל דייר לעבור מן השקט של הפרויקט אל העירוניות וההמולה של רחוב אבן גבירול, חוף הים או רחוב דיזנגוף. בכך מתאים פרויקט וייצמן 115 גם לזוגות צעירים וגם למשפרי דיור, משפחות גדולות או מבוגרים. כולם ימצאו אותו כמתאים לאורח חייהם.

תמ"א 38 וייצמן 115. יח"צ,
הדמיה של פרויקט ויצמן 115 ששבו חברת ינושבסקי משמשת יזמית וחברה מבצעת/יח"צ
תמ"א 38 וייצמן 115. יח"צ,
38 יחידות דיור מפוארות ומפנקות באזור מבוקש. הדמיה של פרויקט ויצמן 115/יח"צ

גורם אחד שמבצע הכול, בלי יוצא מן הכלל

פרויקט וייצמן 115 הוא שיתוף פעולה של שתי חברות - חברת ינושבסקי וחברת עיר נמל, אשר משתפות פעולה כבר שנים רבות ומצליחות לייצר ביחד את המעטפת האופטימלית עבור פרוייקט תמ"א 38.

חברת ינושבסקי, בנוסף להיותה חברה מובילה בתחום יזמות התמ"א בתל אביב, פועלת כקבלן ביצוע, בסיווג ג'5, אשר הינו הסיווג המקצועי והמכובד ביותר בענף הבנייה, המאפשר למעשה בנייה בכל היקף גודל ובכל סקטור. ינושבסקי, אשר פועלת למעלה מ-30 שנה בעולם הנדל"ן, הבנייה והיזמות, קידמה, בנתה והשלימה מאות יחידות דיור בכל רחבי הארץ - ובדגש על תל אביב.

עיר נמל הינה חברה העוסקת ביזום פרויקטים של נדל"ן למגורים. החברה הוקמה כדי לייצר פתרונות דיור איכותיים וכדי להיות חלק פעיל בתהליך ההתחדשות העירונית בישראל בכלל ובתל אביב בפרט, מתוך ההבנה כי זו אחת מזירות הנדל"ן המשמעותיות ביותר להתחדשות עירונית. מלבד פרויקט זה, מקדמת עיר נמל פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית ברחובות וייצמן, יהודה המכבי, פנקס, יעקב מוזיר, שוק העלייה ופלורנטין.

החיבור שבין שתי החברות הללו מבטיח לדיירים כי כל הפרויקט, משלבי התכנון שכבר הושלמו ועד לביצוע בפועל ולתקופת הבדק שלאחר האכלוס, יבוצע תחת קורת גג אחת המספקת אחריות לביצוע מוצלח ולעמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

העובדה ששתי החברות מכירות היטב את תל אביב מאפשרת להן לצלוח את כל שלבי הפרויקט בצורה מיטבית, תוך ניווט "חלק" ומדויק בנבכי הבירוקרטיה. שילוב הידיים של ינושבסקי ועיר נמל מבטיחה לדיירים יכולות תכנוניות וביצועיות גבוהות ביותר, אחריות מקיפה על כל שלב בעבודה ואיתנות פיננסית. העובדה שהן התכנון והן הביצוע נמצא בידי החברות היזמיות. מהווה יתרון נוסף. משמעות הדבר היא שהחברות היזמיות מסוגלות לבצע, בקלות יחסית, שינויי דיירים ובכך להתאים את הדירה לרוכשיה.

בנוסף, החיבור בין חברת עיר נמל לחברת ינושבסקי מונע את ניגוד האינטרסים שנוצר לא פעם בין יזם הפרויקט לבין הקבלן המבצע: מאחר שהאינטרס של שתי החברות הוא משותף ומאחר שהפרויקט שייך לשתיהן יחד, אין כל התנגשות בין השאיפות והמטרות של צמד הגורמים - ושניהם פועלים יחד להצלחת הפרויקט ולמילוי רצונותיהם של הדיירים.

כקבלן המבצע של הפרויקט, מציגה ינושבסקי פרויקטים רבים שביצעה ועודנה מבצעת ברחבי הארץ, ובתל אביב בפרט - בין היתר ביהושע בן נון 33 א', באבן גבירול 56, בפייבל 5, במוזיר 6, , בליפסקי 5, באונקלוס 13 ובסמאטס 9. על האחרון אף קיבלה החברה ציון לשבח מטעם התאחדות הקבלנים בוני הארץ: "על ביצוע איכותי ומוקפד, בסביבה צפופה, של מעטפת המבנה בטיח חוץ ואלמנטים נוספים, תוך הקפדה על הפיתוח באופן המעניק למבנה מראה יוקרתי, מבלי לערער את הסביבה האורבנית".

זוהי הפעם השלישית שבה זוכה החברה בציון לשבח מההתאחדות על פרויקט שביצעה. ב-2011 ינושבסקי זכתה ב"אוסקר של ענף הבנייה בישראל", על מצוינות בבנייה ובתשתיות, והיא מדורגת דרך קבע בסקר BDI כאחת מ־20 החברות המובילות בענף ההתחדשות העירונית.

פרויקט ויצמן 115 תל אביב. הדמיה - יח"צ,
פרויקט ויצמן 115 נהנה מסביבה נהדרת, במרחק קצר מכמה מהמוקדים המרכזיים ביותר של העיר – אך עדיין שומר על שקט ועל מרחב פתוח/הדמיה - יח"צ
בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully