וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נוימן שוקל למכור את הפנטהאוז שלו במנהטן

שירות גלובס

10.12.2019 / 7:00

לפי דיווח של "בלומברג", נוימן שכר משרד תיווך כדי למצוא קונה לפנטהאוז באזור פארק גראמרסי מדובר בשתי יחידות דיור, שנרכשו בכ-28 מיליון דולר ב-2017, ואוחדו לדירה אחת

אדם נוימן. ShutterStock
אדם נוימן/ShutterStock

אדם נוימן שוקל למכור את אחד מהבתים שלו במנהטן, כך דווח ב"בלומברג".

נוימן שכר משרד תיווך כדי למצוא קונה לפנטהאוז שנמצא באזור פארק גראמרסי, כך לפי מקורבים לנושא. המנכ"ל לשעבר של חברת WeWork שילם ב-2017 כ-35 מיליון דולר עבור ארבע יחידות דיור בבניין בן 7 קומות. הוא קנה פנטהאוז דופלקס עם ארבעה חדרים ב-18 מיליון דולר ודירת שלושה חדרים, קומה אחת מתחת, ב-9.5 מיליון דולר, ובהמשך חיבר בין שתי יחידות הדיור. בנוסף, הוא קונה שתי דירות בקומה הראשונה של הבניין, ב-7.2 מיליון דולר. גורם מקורב לנושא ציין כי הדירות בקומות הראשונות כנראה שלא יהיו חלק מעסקת המכירה. נוימן לא הגיב ל"בלומברג".

נוימן ואישתו, רבקה פאלטרו נוימן, רכשו בשנים האחרונות מספר נכסים. בנוסף לנכסים בפארק גראמרסי, יש לזוג לפחות עוד שני בתים בהמפטונס, בית בשכונת גריניץ' וילג' במנהטן ואחוזה באזור סן פרנסיסקו.

אחרי ניסיון כושל להנפיק את WeWork וביקורת ציבורית רחבה על תיפקודו בחברה, נוימן פרש מניהולה. עם זאת, הוא נהנה מחבילת פרישה מפנקת, שכללה חוזה ייעוץ של 185 מיליון דולר לארבע שנים ואופציה למכירת מניותיו ב-WeWork לסופטבנק בעד 970 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם נוימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully