וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני צים ומידאס השקעות מקימים מרכז קניות ברהט

גיא נרדי

20.11.2019 / 11:48

זאת כחלק מפיתוח הפעילות במגזר הערבי תחת המותג SEVEN. הפרויקט, שנמצא עדיין בשלבי תכנון, ייבנה על שטח של כ-17 אלף מ"ר ויכלול כ-9,000 מ"ר שטחי מסחר

ישוב בדואי ברהט. ראובן קסטרו
רהט/ראובן קסטרו

חברת רני צים מרכזי קניות מדווחת היום (ד') כי כחלק מפיתוח פעילותה במגזר הערבי תחת המותג SEVEN, שבו היא שותפה יחד עם חברת מידאס השקעות, היא עומדת להקים מרכז מסחרי בעיר רהט. הפרויקט, שנמצא עדיין בשלבי תכנון, ייבנה על שטח של כ-17 אלף מ"ר ויכלול כ-9,000 מ"ר שטחי מסחר. האדריכל הוא יעקב פישר.

להערכת חברת רני צים, העלות המשוערת של הפרויקט (100%) עומדת על כ-51 מיליון שקל, והרווח השנתי הצפוי בפרויקט עומד על כ-7 מיליון שקל, כאשר חלק החברה בעלות הקמת הפרויקט וההכנסות השנתיות הצפויות מהווים מחצית מהסכומים האמורים. בכוונת החברה לממן את חלקה בהקמת הפרויקט מאמצעיה העצמיים או באמצעות מימון.

חברת רני צים מחזיקה כיום במרכזים מסחריים באום אל-פאחם ובירכא ומקדמת פרויקטים נוספים בהיקפים של 5,000-9,000 מ"ר בטירה, בטייבה, בטמרה, בדליית אל-כרמל ובאום אל-פחם.

חברת מידאס השקעות, בבעלותם ובניהולם של אבישי אברהם ורן שטינמן, מחזיקה גם בחלק ממתחם העסקים והבילוי גני שרונה בתל-אביב ושותפה עם חברת רני צים במרכזי קניות אחרים בישובי המגזר הערבי.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully