וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיסריה: תורים ארוכים למכירת מגרשים שתחל בחמישי

גיא ליברמן

11.9.2019 / 15:25

החברה לפיתוח קיסריה מוכרת 35 מגרשים ביישוב היוקרתי. המכירה תתחיל ביום חמישי וכדי להבטיח את הרכישה - כבר מאתמול אנשים עומדים בתור

קיסריה - חוף קיסריה. ShutterStock
קיסריה/ShutterStock

לא רק בהשקות של אייפון חדש. מאתמול עומדים אנשים בתור מול משרד המכירות של החברה לפיתוח קיסריה. הסיבה: החברה הודיעה על מכירה מצומצמת של מגרשים לבנייה עצמית שתפתח מחר (חמישי) בתשע בבוקר. במסגרתה יימכרו 35 מגרשים בלבד בשכונת הגולף שביישוב היוקרתי, בגדלים של כ-300 מ"ר, החל ממחיר של 1.8 מיליון שקל כולל מע"מ פיתוח ודמי מינהל.

"אני פה כדי לרכוש שטח", אמר היום ל"גלובס" מוטי ראובן מקיסריה שנמצא לדבריו באחד המקומות הראשונים בתור. "אנשים באו עם שקי שינה ואוהלים. משהו מטורף", הוא מספר על ההתרחשות מול משרדי המכירות. "באנו אתמול בשעה שמונה בבוקר וכבר היו במקום חמישים אנשים. אנשים שכרו חברות שמירה בתשלום כדי שיעמדו בשבילם בתור", הוא הסביר ואמר שגם במקומו נמצא בתור איש חברת שמירה לה הוא משלם עבור השירות 60 שקל לשעה. "אנשים עומדים להוציא כאן בין 2,000 ל-3,000 שקל על חברות השמירה שיעמדו בשבילם בתור" הסביר ראובן.

למה זה כזו עסקה אטרקטיבית?

"יש פה רק 35 מגרשים וכשאתה רואה את המחיר אז הוא לא כל כך שונה ממחיר של פנטהאוז באזור. האמת לא חשבתי שתהיה כזו היסטריה, אבל התור מתנהל פה בצורה מאוד מכובדת. גם אם אנשים חייבים ללכת לסידורים יש פה רשימה והכל מתנהל בצורה יפה".

בהודעה שפרסמה החברה לפיתוח קיסריה נמסר כי "מתחם ה"גולף בוטיק" יתפרש על פני 35 מגרשים בעיצוב נופי בהשראת מגרש גולף בינלאומי. הרוכשים יוכלו לבנות על כל מגרש וילה אחת או דו משפחתית ובמגרשים מסוימים אף תלת-משפחתית. כמו בכל שכונות קיסריה המכירה תתנהל על בסיס "כל הקודם זוכה" כשהרוכשים הפוטנציאליים יידרשו להפקיד "דמי שמירה" של 50,000 ש"ח במזומן במעמד החתימה".

מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי, אמר כי "מדובר במוצר חדש ומיוחד בשכונת הגולף המבוקשת שכבר מאוכלסת ברובה. דיירי 'גולף בוטיק' ייהנו מתשתיות ציבוריות איכותיות מתקדמות שיוקמו על ידינו ב"סטנדרט קיסריה", מקרבה למרכז מסחרי שכונתי פעיל, מפארק ירוק ייחודי בלב המתחם, מגישה נוחה למוסדות חינוך ומנגישות מרבית לצירי התנועה המרכזיים של קיסריה ובהם כביש 2, 4 ו-6 ולחופי הים והנמל העתיק של קיסריה".

  • עוד באותו נושא:
  • קיסריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully