וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכסים ובנין חזרה בה: לא תרכוש את מגדל הליפסטיק בניו יורק

20.6.2019 / 9:23

מדובר במגדל משרדים בן 34 קומות בשדרה השלישית במנהטן. תמורה העסקה הייתה אמורה להסתכם בכ-51 מיליון דולר. נכסים ובנין: "לאחר בדיקות ראשוניות שנערכו, הוחלט שלא להמשיך בבחינת העסקה"

בניין הליפסטיק ניו יורק. ShutterStock
מגדל הליפסטיק בניו יורק/ShutterStock

לאחר שבתחילת החודש דווח כי נכסים ובנין בוחנת אפשרות לרכוש את השליטה ב"מגדל הליפסטיק" בניו יורק, הבוקר (ה') מעדכנת החברה כי לאחר בדיקות ראשוניות שנערכו, הוחלט שלא להמשיך בבחינת העסקה.

נזכיר כי ב-6 ביוני דיווחה חברת הנדל"ן שבשליטת אדוארדו אלשטיין כי החלה בהליכים מקדמיים לבחינת התקשרות בעסקה, במסגרתה תרכוש את כלל הון המניות הרגילות של תאגיד המוחזק על-ידי צד שלישי, המחזיק במרבית הזכויות במקרקעין עליו בנוי מגדל הליפסטיק.

מדובר במגדל משרדים בן 34 קומות המצוי בשדרה השלישית במנהטן בין הרחובות ה-53 וה-54. תמורה העסקה הייתה אמורה להסתכם בכ-51 מיליון דולר, כשבנוסף לכך קיימות לתאגיד הנרכש התחייבויות פיננסיות בסך של 420 מיליון דולר שניטלו למימון רכישתו, והיה צפוי כי פירעונן יידרש במסגרת הרכישה או סמוך לאחריה.

אלשטיין הוא בעל השליטה בחברת ההחזקות דיסקונט השקעות (דסק"ש), שמחזיקה ב-68.83% ממניות נכסים ובנין. לאחרונה פרסמה דסק"ש הצעת רכש מלאה להחזקות הציבור בנכסים ובנין, תמורת 653.7 מיליון שקל. לדברי נכסים ובנין, היא פרסמה את ההודעה המקדמית בעקבות הצעת הרכש התלויה ועומדת למניותיה.

נזכיר כי בשנת 2007, זמן קצר טרם פרוץ משבר האשראי העולמי, נרכש בניין הליפסטיק על-ידי קבוצת משקיעים שכללה את חברת מנופים של ג'קי בן-זקן וחברת טאו של אילן בן-דב תמורת כ-650 מיליון דולר, השקעה שמומנה כמעט במלואה באשראי. אלא שבתוך שנים ספורות נאלצו הרוכשות, שנקלעו לקשיים בשל המשבר, לוותר על הנכס היקר, תוך שהן רושמות הפסדים כבדים על השקעתן.

  • עוד באותו נושא:
  • ניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully