וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספן גרופ וקבוצת יובלים רכשו קרקעות בפארק המדע בנס ציונה

אריק מירובסקי

5.5.2019 / 9:53

על פי ההסכמים, הצדדים יהיו שותפים שווים בהקמת פרויקט שיכלול הקמת שני בנייני משרדים המיועדים להשכרה בני 8 קומות משרדים וקומת מסחר אחת, בהיקף של כ- 23,000 מ"ר מעל הקרקע וכן 3 קומות של מרתפי חניה

נס ציונה. google street view, צילום מסך
נס ציונה:/צילום מסך, google street view

אספן גרופ מדווחת על שני הסכמים שחתמה עם קבוצת יובלים, שבבעלות איציק ברוך לרכישה ולהסכם קומבינציה לרכישת קרקעות ב"פארק המדע" בנס ציונה, במחיר של 28.8 מיליון שקל. על פי ההסכמים, הצדדים יהיו שותפים שווים בהקמת פרויקט שיכלול הקמת שני בנייני משרדים המיועדים להשכרה בני 8 קומות משרדים וקומת מסחר אחת, בהיקף של כ- 23,000 מ"ר מעל הקרקע וכן 3 קומות של מרתפי חניה.

להערכת החברות, היקף ההשקעה הכולל בהקמת הפרויקט, לרבות העלות האמורה לרכישת הקרקע, יסתכם בכ-215 מיליון שקל. הפרויקט ימומן בחלקו ממקורותיהן העצמיים של אספן גרופ וקבוצת יובלים, ובחלקו ע"י קבלת מימון ממוסד בנקאי.

מקבוצת יובלים נמסר, כי הפרויקט יהווה המשך לפרויקט גדול שהחברה מקימה בפארק המדע של נס ציונה. בסוף 2017, רכשה יובלים מבעלים פרטיים קרקע בשטח של 12.5 דונם במתחם הצפוני של פארק המדע בנס ציונה בתמורה לכ-50 מיליון שקל, עליו היא מקימה בימים אלו קמפוס משרדים הנמצא בשלבי בניה ומכירה בשטח של כ- 32 אלף מ"ר בנוי בהיקף השקעה של כ- 300 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully