וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: מה עדיף שכירות או AIRBNB?

אלון גל

19.4.2019 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה ששהתאלמנה מתלבטת איך למקסם רווחיה מהדירות שברשותה ולסייע לילדים

בניינים נדל"ן גוש דן. ראובן קסטרו
בניינים/ראובן קסטרו

"בעלי נפטר במפתיע מדום לב", סיפרה מאזינה למאמן האישי אלו ןגל בתוכניתו ברדיו 103FM. "בבעלותי שתי דירות אך אני חיה בדירה שכורה כך שהשכירות משתי הדירות ממנות לי את הדירה בה אני חיה. כעת נותרתי עם משכורת אחת, שניים מילדיי עוד סטודנטים ואני מסייעת להם באופן חלקי כשבמקביל כלכלת הבית נשענת עליי. אני שוקלת להעביר את אחת מהדירות שבבעלותי, הנמצאות בגבעתיים ומועמדות לפרוייקט פינוי-בינוי, לאיר בי אנד בי במקום להשאירה בשוק החופשי, כך אוכל גם ליצור מקור פרנסה זמני לאחד מילדיי. כיום אני מקבלת עליה כ-3,500 שקלים בשכירות רגילה ומעריכה שדרך איר בי אנד בי אוכל לקבל יותר. האם מדובר בצעד נכון או שעליי פשוט לגבות עליה יותר"?

אלון גל התרגש מדבריה של המאזינה: "שיחה אחת איתך וקיבלתי פרספקטיבה לכל החיים האלה. אני מאחל לכם שלא תדעו עוד צער. במקרה הזה השיקול שלך אינו רק כלכלי אלא יש לך גם רצון לסייע לילדייך להרוויח מהעסק ולספק להם פרנסה זמנית.

"אם אחד מילדייך יהיה מעוניין להתעסק עם האיר בי אנד בי אז זה מצוין לכל הצדדים. באופן אישי זה נראה לי קצת מסובך. אני מציע לך להשכיר את הדירה במחיר גבוה יותר שתכניס כמה שתכניס. מכיוון שמדובר בדירות ששייכות לפרוייקט פינוי - בינוי לא הייתי ממליץ לך למכור את הדירות. למרות שפינוי-בינוי לוקח שנים, יש לזכור שהכל בחיים זה עניין של עיתוי. ככה אני מסתכל על הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully