וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרחק 10 דקות מכפר סבא: פרויקט הקוטג'ים הכי לוהט במרכז הארץ

וואלה! NEWS בשיתוף "הקוטג' מול החורשה", וואלה! NEWS בשיתוף "הקוטג' מול החורשה"

6.12.2018 / 8:24

נוף מדהים הצופה אל מרכז הארץ והים התיכון, קרבה למוקדי העסקים והבילוי בגוש דן ואוכלוסייה צעירה ואיכותית. בפרויקט "הקוטג' מול החורשה", שכונת קוטג'ים חדשה באלפי מנשה, תוכלו לגור בקוטג' בן שבעה חדרים עם חצר במחיר התחלתי של 2.25 מיליון שקלים בלבד

בית צמוד קרקע בפרויקט "הקוטג' מול החורשה" באלפי מנשה. צחי קובשטיין,
במרחק של עשר דקות נסיעה מכביש שש ומכפר סבא, וכ-15 דקות נסיעה מתחנת הרכבת של ראש העין. פרויקט "הקוטג' מול החורשה"/צחי קובשטיין

אין כמעט זוג שלא מגיע לשלב שבו הוא חולם על מגורים בבית מרווח ביישוב איכותי. בתל אביב וערי גוש דן קשה להגשים חלום שכזה, בטח כשטווח המחירים גבוה מאוד, אולם אם מביטים על מעגל הערים השני, מגלים שלגור בבית פרטי זה אפשרי - גם מבחינת המחיר וגם מבחינת מיקום ומרחק מתל אביב, איכות הבנייה ואיכות היישוב.

במרחק של עשר דקות נסיעה מכביש שש ומכפר סבא, וכ-15 דקות נסיעה מתחנת הרכבת של ראש העין, מוקם בימים אלה פרויקט "הקוטג' מול החורשה", שכונת קוטג'ים חדשה באלפי מנשה אשר מספקת תמהיל מנצח של יישוב קהילתי ובתים מרווחים עם קרבה למוקדי העסקים והבילוי במרכז הארץ.

מדובר בקוטג'ים בגודל של 200 מ"ר (7 חדרים + ממ"ד) עם חצר הבנויים לפי מפרט בנייה יוקרתי במחיר התחלתי של 2.25 מיליון שקל בלבד. הקוטג'ים בשלב א' כבר בנויים ומוכנים למסירה, וכעת נפתח שלב ב' של הפרויקט שבו אפשר להקים בית בשיפולי השרון ולתכנן את פנים הקוטג' כרצונכם. חלק מהקוטג'ים יהיו בגודל בנוי של 250 מ"ר כולל מרתף. לשם השוואה, מדובר במחיר של דירת שניים וחצי חדרים ממוצעת בתל אביב או דירת שלושה חדרים ברמת גן. היישוב אלפי מנשה, שנמצא סמוך לכביש שש, מציע אפשרות למגורים איכותיים שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים במרכז הארץ.

צמוד לפרויקט נבנה אשכול של בתי ספר וגנים והשכונה תקבל תשתיות חדשות לקראת כמה מאות יחידות דיור שייבנו בהמשך. מדובר בפרויקט הקוטג'ים צמודי הקרקע היחידי באלפי מנשה שנבנה כרגע.

בית צמוד קרקע בפרויקט "הקוטג' מול החורשה" באלפי מנשה. צחי קובשטיין,
תמהיל מנצח של יישוב קהילתי ובתים מרווחים עם קרבה למוקדי העסקים והבילוי במרכז הארץ. אלפי מנשה/צחי קובשטיין

נוף מדהים, מיקום מעולה וקהילה איכותית

השכונה החדשה נהנית ממיקום ללא תחרות. אלפי מנשה בנויה באחד האזורים היפים בישראל, עם הגב להרים ועם הפנים למישור החוף ולים התיכון. היישוב ממוקם באחת מנקודות התצפית המרהיבות ביותר באזור, החולשת על אזור השרון ומגובה של כ-300 מטרים מעל פני הים ניתן לצפות ממנו על קו החוף של הים התיכון במערב, ארובות חדרה מצפון ואשדוד מדרום.

הישוב אלפי מנשה הוקם בשנת 1983. מתגוררים בו כיום כ-8,500 תושבים ועד 2020 היישוב הוותיק עתיד לצמוח ולהגיע לכ-13,000 תושבים. אלפי מנשה מדורג באשכול 8 מתוך 10 במדרג הכלכלי-חברתי בישראל והמשמעות ברורה: מוסדות החינוך, איכות התשתיות, רמת חיים וההרכב הדמוגרפי הם מהגבוהים בישראל. באלפי מנשה כרבע מהתושבים הם בני 16 ומעלה, כך שמדובר ביישוב של משפחות צעירות המנהלות חיי קהילה מגוונים הודות למגוון פעילויות תרבות, ספורט ופנאי וכן שירותים מקומיים מגוונים. מרבית התושבים הם בעלי מקצועות חופשיים ובעלי השכלה אקדמית. משפחות צעירות ומשכילות, חילוניות ומסורתיות, שרוצות לגור בבית רחב מידות במחיר נגיש, ימצאו בפרויקט "הקוטג' מול החורשה", את הרגע שבו מבינים שאפשר להגשים את החלום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בית צמוד קרקע בפרויקט "הקוטג' מול החורשה" באלפי מנשה. צחי קובשטיין,
250 מ"ר כולל מרתף. פרויקט "הקוטג' מול החורשה"/צחי קובשטיין
וואלה! NEWS בשיתוף "הקוטג' מול החורשה", וואלה! NEWS בשיתוף "הקוטג' מול החורשה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully