וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל דמרי: "שר האוצר מסתכל על הקבלנים כרמאים וגנבים"

שלומית צור

11.11.2018 / 15:56

הקבלן יגאל דמרי בכנס נדל"ן לרגל 70 שנות בנייה ותשתיות: "אני אומר לקבלנים - אל תפחדו, תבנו והרבה. לא רחוק היום שהביקוש לדירות יחזור"

יגאל דמרי. צילום:איל יצהר, גלובס
יגאל דמרי/גלובס, צילום:איל יצהר

בכנס נדל"ן לרגל 70 שנות בנייה ותשתיות שמתקיים היום (א') בראשון-לציון, אמר הקבלן יגאל דמרי בפאנל בנושא מצוקת הדיור: "שר האוצר משה כחלון מסתכל עלינו כרמאים וגנבים, ואני אומר לו שבלי כל היזמים שבונים את מדינת ישראל, לא תהיה לנו מדינה".

דמרי התייחס גם להשלכות של צעדי הממשלה על היזמים וההאטה ברכישת דירות, בשל ההמתנה של ציבור הזכאים לתוכנית מחיר למשתכן. "אני אומר לקבלנים - אל תפחדו, תבנו והרבה. לא רחוק היום שהביקוש לדירות יחזור. אנחנו לא מאטים את הקצב".

לדבריו, "מגיע שאפו לועדות המחוזיות והותמ"ל שמאשרות כל-כך הרבה יחידות דיור, אבל זו לא חוכמה לאשר יחידות דיור, החוכמה היא להגיע למצב שניתן יהיה לבנות על אותן קרקעות. העתודות הזמינות לבנייה נגמרות, אז הקבלנים יכולים לבנות ולא לחשוש. אני בונה גם בחו"ל, אבל בחו"ל זה רק ביזנס. כשאני בונה בארץ, אני מתרגש. למרות שאכלסתי עד היום מאות יחידות דיור, גם היום אני עדיין מתרגש מכל יחידת דיור שאני מאכלס. אני גם מתרגש כשאני בונה בפריפריה. לא בנתניה - אלא באופקים, בבאר-שבע, בשדרות ובדימונה".

  • עוד באותו נושא:
  • יגאל דמרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully